Hva har en gjort i dag da?

 

 

 

 

Det har jeg for jeg har vært ute på tur fra klokken var 13.00 til jeg kom hjem klokken 17.00, å da jeg kom hjem så var jeg så sulten at jeg måtte lage meg middag ellers så hadde jeg ratt begynt å spise på veggene her.

 

Jeg laget meg fiskekaker med tilbehør, det var deilig det for jeg hadde vært ute å bare gått helt uten mål og mening. Da jeg kom ned til byen igjen hadde jeg tenkt å gå på kafeen som jeg pleier å gå til, men de hadde stengt for en time siden da jeg kom fram så noen kafe ble det ikke i dag. Fant også så mye tomflasker, så jeg måtte innom butikken for å pante dem å det var godt over 150 kroner det er mye penger. For det er jo gratis går ut med ingenting med seg og kommer hjem med 156 kroner, så da er man jo 156 kroner rikere. Å da jeg hadde fått i meg middagen så sjekket jeg nettbanken, å da så jeg at lønnen fra bloggen var kommet inn på konto.

 

Nå sitter jeg å ser på camp kulinaris og der skal det være lærlingekamp og kokkekamp, for å se hvem som ryker ut.

 

Og så er det farmen kjendis finaleuken blir spennende å se hvem som er med videre til om onsdagen, jeg håper faktisk at det er Øde som vinner farmen kjendis.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Så bra at det ble en forfriskende tur i mange timer, og synd at kafeen var stengt da. Mange tomflasker fant du også, blir jo litt av det også.
      Camp K ser jeg ikke på. Men fikk med meg Farmen og finaleuke. Om Øde vinner så er det tidens overraskelse. Har ikke noen favoritter, den beste vinner tror nå jeg hvem det enn blir. Fikk med meg Lothepus på TV2 Zebra. Mye tøys med de to karene. Klem til deg fra meg.PS. har klikket..

      1. Det ble en kjempe lang og god tur, ja det var litt synd det med at kafeen var stengt men det får en ta en annen dag.
        Ja det ble mange tomflasker å det passet kjempebra, da trenger jeg ikke bruke mer fra kontoen så da går det på sparing.

        Jeg ser ikke på han Lothepus han får jeg med meg på camp K. Ja jeg håper på Øde, men ellers så kan det være sånn at den beste vinner og det gjør det som oftest.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Takk for klikkene.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg