Hva er det som skjer.

 

 

 

 

Det er mye som skjer rundt meg nå om dagen, det er mye av det som ikke kan skrives her så derfor hadde jeg ingenting og komme med her i går. I dag skal jeg prøve og være litt flinkere til å skrive her inne også, for jeg er ikke helt i vater om dagen og det tror jeg det er flere av dere som veit hvorfor. Det tok lang tid for meg og lande etter min mors død, men nå har det skjedd med et smell.

 

Jeg tror ikke dere vil vite hvordan den smellen var for min del så derfor var det veldig stille fra meg , kan jo ikke si at det er noe behagelig men det er noe jeg må gå igjennom alene. Har jo ingen og prate med eller bearbeide min sorg med det får jeg klare helt på egenhånd, jeg er jo vant til å måtte klare alt alene både gleder og sorger så det skal jeg klare denne gangen også.

 

De siste ukene så har jeg mistet mange lesere også, men da er det jo bare og begynne og bygge opp lesertallene på nytt igjen. Det kommer nok til og ta lang tid, ja da får en ta den tiden man trenger for jeg har jo gjort det selv så må man jo bygge det opp igjen selv også.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen  tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg