Hva er det som skjer?

 

 

 

Jeg lurer på hva som skjer er det jeg som har data problemer eller er det blogg.no som har data problemer jeg fikk ikke postet mitt forrige innlegg så jeg prøver igjen, har holdt på i over en time nå på å sende ett. Derfor så skriver jeg dette for å høre om det er andre enn meg som har problemer med å komme inn, får jo ikke kommet inn for å lese de bloggene jeg pleier heller. Så hva er det som skjer her på blogg.no for øyeblikket.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Å det har det jeg har ikke lagt merke til det før i dag, jeg har vel vært heldig å logget meg inn da det har vært oppe og ikke nede. Kjedelig ja det kan man trygt si.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

      1. På morgenen i dag så sleit jeg i over en time, men nå så gikk det helt fint.

        Ønsker deg en kjempefin søndag ettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg