Hva er det som skjer.

 

 

 

Jeg fikk ikke det siste innlegget mitt inn på forsiden, så derfor lurer jeg på hva som skjer. Det skjer litt for ofte i det siste, er det noe jeg gjør feil så vil jeg gjerne vite hva jeg gjør feil.

 

For det er litt kjedelig å legge ned litt jobb i å lage eller rettere sagt skrive ett innlegg, når en ikke får det på forsiden så man kan få noen lesere og ikke bare være en blogger som ligger under radaren.

 

Jeg prøvde å reposte det innlegget men det gikk like dårlig som første gangen jeg postet det.

 

Så jeg håper dere ser dette og du er hjertelig velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg