Hva er det som er viktig?

 

 

 

 

 

 

Ja hva er det som er viktig her i livet, for meg så er det å kunne stå opp om morgenen og å overleve dagen.

 

 

For meg er det bare å overleve dagene ikke og ha det gøy og leve litt, slik er det å være alene i livet ingen som forstår. Jeg trives i mitt eget selskap men det finnes ting som man trenger andre for å komme seg igjennom men jeg har ingen, min familie tror jeg ikke veit at jeg finnes og da må en gjøre alt alene.

 

 

Men jeg ønsker ikke og bry noen så da er det bare og bite tennene godt sammen og stå på, nå håper jeg bare at jeg får baksmell på skatten for da raser hele korthuset sammen for jeg har ikke muligheten til å betale en baksmell så nå er det bare og begynne og spare beinhardt for å klare den.

 

 

Det kommer til å bli beinhardt men det skal gå kjempe bra håper på at jeg får igjen på skatten som jeg pleier så jeg får betale noen regninger i sin helhet, jeg ønsker og begynne på nytt og blanke ark uten utgifter utenom boligutgifter og forsikringen min.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg