Hva er det med søndager?

Reklame | Cellbes.

 

 

Søndager er oppskrytt spør du meg, gleder meg som bare det til i morgen for da er det hverdag igjen. Har nå gått tur i dag og det var en innbringende dag, ja jeg fant jeg fant jeg fant fire hundre kroner i kontanter og massevis av tomflasker så det ble en del i dag jeg pantet halvparten og det ble 150 kroner så en skal ikke klage.

 

Nå sitter jeg og koser meg mens biffen min blir klar til å spises, det blir deilig for nå er det lenge siden jeg har spist i dag. Og så skal jeg bare sitte å slappe av å se på tv, er jo farmen i kveld å det blir jo guttekamp så det blir spennende å se hvem som må ut  og må inn på torpet.

Håper de får godkjent ukens oppdrag slik at de får noe handle for på markedet, ellers så blir det en hard uke neste uke.

 

 

Jeg har lagt ved en klikk, klikk med lamper som jeg syntes var utrolig fine.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Globen Lighting//Cottex//A Lot Decoration//Vinduslampe Antikk kobber//Globen Lighting

4 kommentarer
    1. Hei.
      Da fant du mye flasker.Bli fort penger.
      Regn og sklette her.
      Bodø Glimt kamp kl 20.30.Gleder mæ.
      Klikker og klikker.

      Ha en fin kveld.
      Klem

      1. Ja jeg fant veldig mye flasker og det blir fort penger av det, de ligger i et stort spareskrin så får en sette dem inn etter en måned.

        Sludder og regner det hos dere.

        Jeg skal se ferdig farmen først så blir det kamp under nyhetene.

        Tusen takk for klikkene.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Synes det er leit at du synes søndagen er vanskelig.
      Men nå er det snart mandag igjen.
      Fine lamper du viser fram. Jeg har klikket i veg.
      Ønsker deg en hyggelig kveld.

      1. Det er hele helgen som er veldig vanskelig, men slik er det blitt når man ikke har noe familie lenger.

        Ja heldigvis så er det mandag i morgen å hverdag, da har en jo muligheten til å se på folk i gatene.

        Ja jeg syntes de lampene var veldig fine selv også.
        Så jeg takker så mye for klikkene.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg