Hva er det med folk.

 

 

 

Jeg syntes det var en vakker kveldshimmel i går kveld, i dag så var det en nydelig dag med over 18+ vi har vært ute på tur tre ganger i dag. På onsdag så kjøpte jeg meg noen nye joggesko som jeg hadde spart til lenge hadde ikke fått spart opp alt, men så fikk jeg litt ekstra slik at jeg fikk kjøpt dem de kostet over 1900 kr. Det var noen som måtte kommentere det når jeg var på tur i dag, det var ei som måtte si at du som går på nav hvordan har du råd til så dyre sko som du går rundt med. Har noen faktisk noe med hva jeg kjøper meg eller ikke, det er jo mine egne oppsparte midler som jeg bruker på å kjøpe meg noe nytt ikke deres.

 

Det er jo noen som må bry seg med alt jeg foretar meg skulle nesten tro at de er informant for noen, er de det så får de en vanskelig jobb jeg skal gjøre det vanskelig for dem og kunne finne noe å informere denne personen med. Det er o bare å gjøre så mye på en gang slik at de ikke veit hva de skal si til den personen, gjøre det jeg pleier slik at de syntes det er kjedelig og være mellom mann/ kvinne.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

 

2 kommentarer
    1. Himmel og hav, så frekke folk er. Jeg legger ikke en gang merke til hva folk har på beina.
      Neida, kos deg med dine nye sko og gi blaffen i sladrekjerringer.

      1. Ja frekk ja jeg ble helt paff av hva hun sa. Jeg koser meg med mine nye sko, for nå slipper jeg og ha vondt i beina hver gang jeg skal ut og gå tur. Jeg gir fullstendig blaffen i denne dama der.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg