Hurra nå er påsken over snart.

 

 

 

Jeg er glad påsken er over for i morgen er det hverdag igjen hurra, for da er det muligheter til å treffe noen folk igjen er så stille og ensomt på slike helligdager.

 

Har brukt påsken til å gå mange turer i regnvær har vært en veldig grå og våt påske, men jeg har da funnet en del flasker i påsken for med regn så har snøen smeltet. Så på værmeldingen at det er meldt snø igjen på torsdag hele 9 cm, håper den smelter veldig fort er utrolig lei snø og glatte.

 

Skrev handlelisten i går for jeg var helt sikker på at det var mandag og helt vanlig hverdag i da, så feil kan man ta det var jammen meg helligdag i dag også pokker altså det er min mening. Da er i alle fall den ferdig, så da fikk jeg brukt denne solfylte dagen til å være ute og i kveld kan jeg se om det er mer jeg trenger eller kan stryke av lista tror det er det første alternativet som er gjeldene.

 

 

Nå er det mye fotball på tv eliteserien er startet og godt er det, jeg er glad i fotball norsk og spansk fotball er det jeg følger med på.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. Endelig er påska over, og hverdagen er begynt. Så fin gave du fikk hos Frodith og Bunny er flink til å male!
      Skal til audiograf i morgen, og kontroll time. Etterpå håper jeg å finne en bruktbutikk som har åpent. Noen åpner jo i 12 tiden, og jeg har time kl 10. Orker ikke å traske gatelangs i noen timer. Klem til deg fra meg.

      1. Ja endelig er påsken ferdig, godt med hverdag igjen. Jeg ble så glad for de fine bildene som jeg fikk av Frodith, ja han bunny er utolig flink til å male.

        Håper det gikk greit hos audiografen og kontroll timen, fant du noen åpen bruktbutikk forstår godt at du ikke orker og traske gatelangs etter å ha vært til kontroll.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg