Hurra jeg vant.

 

 

 

Ja i dag blir det party for i ettermiddag så leverte jeg en lottokupong, når jeg rettet kupongen så tenkte jeg på de første 8 rekkene ja ja hadde det vært gevinst på 0 og 2 rette så hadde jeg vunnet stort til slutt haha.

 

Men på den 9 rekka så kom det ene og det andre tredje og fjerde tallet men der var det stopp, ja det ble da en gevinst det var ikke mye men jeg vant tilbake innsatsen på 50 kroner så da gikk jeg ikke i tap og godt er det gevinsten kunne vært høyere men slik ble det ikke men jeg gikk ikke i tap.

 

Er faktisk ett år siden sist jeg leverte en lottolapp og da er det greit når man ikke går i tap, da kan jeg jo prøve igjen neste helg og se hvordan det går. Men så har jeg lært at ikke spill for gevinst for da går den tapt, ikke veit jeg jeg prøver uansett jeg da.

 

Lag dere en kjempefin lørdagskveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Ja det var artig og prøve for jeg hadde femti kroner på tippe kortet som jeg ikke viste om er så lenge siden jeg har levert noe lotto og slikt så jeg hadde glemt de pengene, ja tenk om den kupongen hadde slått til sånn skikkelig med topp eller noe sånt men det er jo greit og få de femti kronene tilbake.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det er penger og det var kjempe greit og vinne tilbake innsatsen jeg ble kjempeglad.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og god natt når den tiden kommer.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg