Hurra jeg vant pris i dag.

 

 

Lånte bildet fra bloggen til gryende til dette innlegget.

 

Er en glad vinner av årets original som jeg tar som ett kjempe kompliment i Gryxen awards som er en blogg pris som deles ut av en med blogger ved navnet Gry som driver bloggen gryende som er en blogg jeg leser fast. Det er en stor glede å få den prisen dere kan lese omtalen hennes her https://gryende.blogg.no/gryxen-awards-2021-arets-original.html Jeg vil takke henne for den fine omtalen, var så koselig å lese det hun skrev om meg.

 

Takk for at dere stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. Denne var så til de grader vel fortjent! 😀
      Du er en veldig viktig stemme i samfunnsdebatten, Aud-Marit! – Og det er på høy tid at du begynner å se din egen verdi 😉 🙂

      1. Tusen takk og jeg ble kjempeglad.

        Jeg har litt vansker med å se hva jeg har å komme med som har en liten blogg om min hverdag, men nå skal jeg prøve og finne ut hvordan jeg skal se min egen verdi for det er litt vanskelig men jeg skal gjøre alt som står i min makt å begynne å se min egen verdi.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det er kjempe hyggelig, ja det har sunket inn litt hos meg og det er kjempe godt å se at det jeg gjør er noe som blir lagt merke til.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg