Hurra i morgen er det mandag.

 

 

 

Det ser vel utrolig dumt ut den overskriften men jeg gleder meg faktisk til mandag for da får jeg inn de pengene jeg skal leve av i en uke, selv om jeg tjente bra på bloggen min i forrige måned så har jeg ikke fått noen e-post enda så her er det bare å vente. Ja jeg har da fått handlet til helgen men det var ikke noe å rope hurra for. Så derfor gleder jeg meg utrolig til i morgen for da får jeg handlet inn det jeg trenger for uka, dette er bare fakta ikke syting hvis det er det noen tror sånn lever jeg fra uke til uke.

 

Og med det at jeg fant flasker så behøver jeg ikke bruke noe særlig av det jeg får inn denne uken, så da kan jeg spare en del også så jeg har en gave til konfirmanten som er min sønn i slutten av august veit jo ikke hva som er vanlig å gi men jeg kan klare to tusen hvis jeg finner mye tomflasker fram til den dagen han skal konfirmeres.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Så bra. DA blir det litt handel hos deg. Jeg venter på lønning jeg…Så handlet lite denne helgen jeg også! For jeg ville ikke ta av sparepenger. For de skal spares. God klem..

      1. Ja man begynt å spare så er det gøy å se hvor mye det kan bli ut av det, jeg får da fast sum en gang i uken men denne gangen ble det ikke mye igjen av ukes matbudsjett.

        Klem fra meg til deg.

    2. God morgen Aud Marit! Håper du har fått sovet godt i natt. Jeg sloknet i går kveld og sov en stund på sofa og fikk jaggu sove igjennom natten. Regnvær gjør meg veldig trøtt.

      Så bra at penger kommer inn hos deg i dag, og jeg må vente i 18 dager til. Har heldigvis mat i fryseren og ta av. Handle det mest nødvendige. Hver gang jeg trekker bankkortet trekkes det 10 kroner som går inn på sparekonto + et fast beløp som trekkes og settes inn.

      Nyt dagen, og klem til deg i fra meg.

      1. Jeg fikk også sove hele natten, her var det sol i hele går i dag er det overskyet men ingen regn til nå. Jeg får inn litt hver mandag er ikke alltid det strekker til da jeg har også en slik ordning at hver gang jeg trekker kortet så blir det overført litt til en spare konto.

        Har en liten fryser i kjøleskapet som ikke rommer allverden, men har litt i den som jeg kan ta av var i dag og handlet litt sånn at jeg har litt ekstra.

        Nyt ettermiddagen.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg