Huff jeg gruer meg til helgen!

 

 

 

Ja jeg gruer meg til helgen for da braker vel helvete løs igjen, med et leven uten sidestykke fra en leilighet her som det pleier. Men jeg har fått et tips fra noen hvis det blir for ille, gå ned til den personen med en cd og spørre om han kan spille denne for jeg vil gjerne høre min egen musikk haha. Er ikke enkelt når de ikke åpner døra, men jeg skal gi det ett forsøk åpnes det ikke så ringer jeg politiet så de kan ta å dempe dem for hvis det blir slik så er det tredje helgen etter hverandre å da er grensen nådd hos meg.

 

For jeg har ikke råd til å bare ta inn på ett hotell eller noe slikt, sånn skal det heller ikke være at folk må reise bort på grunn av andre. Men her virker det faktisk slik, sånn skal det ikke være mener jeg da men slik er det faktisk.

 

 

Phu der fikk jeg blåst ut litt, å det var kjempe godt å få sagt det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Skjønner godt at du gruer deg til helgen om naboen har fest 3 helg på rad. Godt råd med å gå ned å ringe på og be han spille din musikk, men tror det er bedre å ringe politiet. Alle får nattesøvnen spolert, og slik skal det ikke være hver helg.
      Nettopp kommet hjem etter ukens handel på Spar. Kjøpte druer til 20 kroner, og de var søte. 10 kr kg for banan. Havnet litt i handlekurven.

      Været er ok, 15 grader og det blir å steke litt mat på bålpanna og ha salat til. Klem til deg fra meg.

      1. Styrelederen har nå sendt han en skriftlig advarsel i dag men han får vel ikke den før over helgen, og hun skrev i melding til meg at jeg bare skulle ringe politiet. Ja det er i allefall 8 leiligheter som får ødelagt sin natte søvn, men han kan for ødelegge natte søvnen til alle dem som bor i de leilighetene.

        Bra at du fikk gjort unna ukehandelen din i dag.

        Kos dere i ettermiddag og kveld med mat og alt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Har ikke du klaget inn til styret gjør de ingen ting med saken De bør jo gi advarsler til beboeren. Legg en lapp i dørsprekken i morgen om at du ber de etterleve reglene for når det skal være ro i leilighetene.At du nå går og gruer deg til helg med bråk som ødelegger hele helgen din. Respekt for andre bør alle ha. Ikke greit at det er bråk hver helg da er det lov til å klage.

      1. De har nå tatt grep han får en skriftlig advarsel som ble sendt i dag men han får den vel ikke før over helgen, legger jeg en slik lapp til han så blir bråket bare enda verre så det tror jeg at jeg lar det være.

        Jeg ringer heller politiet så de får komme og roe dem ned, respekten renner ut i samme slengen som alkoholen renner inn.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg