Holder meg inne i dag.

 

 

 

Jeg startet dagen utrolig tidlig i dag ja for jeg startet den i går, natten i dag ble det lite søvn så jeg har bestemt meg for å holde meg innendørs i dag. For jeg er så sliten at jeg veit ikke hvilket bein jeg skal stå på, så i dag blir en avslappende dag på sofaen og tv sovner jeg så sovner jeg, det hadde faktisk vært helt fantastisk.

 

Etter noen timer på sofaen så kanskje jeg kommer på andre tanker, men det er så kjølig ute og det snør litt så hvorfor utsette seg for det når man ikke må. Kanskje jeg blir mer positiv utover kvelden, i kveld er det farmen blir litt spennende å se hvem som blir storbonde denne uken.

 

Nei nå skal jeg avslutte dette innlegget med å ønske dere alle fortsatt en riktig god dag, vi blogges utpå kvelden.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

2 kommentarer
    1. Ha en fin dag, venter eldste datter med familie til middag, og gjærbakst, håper du har fått slappa av litt🤗

      1. Jeg har brukt dagen inne på sofaen, ønsker deg en kjempefin familie middag og samvær.

        Jeg har fått slappet av mye i dag, har ikke vært ute og heller ikke pratet med noen så det har vært en rolig dag på den måten.

        Men psykisk så har det ikke vært avslappende, men slik er det bare.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg