Hiv dere med da vel.

 

 

 

 

 

Ja jeg prøver igjen å sette i gang en ny ukens blogg, her på bloggen min og ønsker dere alle som har blogg hjertelig velkommen til å melde seg på. Jeg kommer til å trekke en ukens blogg og to ukens leser hvis det er mange med så trekker jeg flere, jeg har ikke en stor blogg men har mange sidevisninger syntes jeg da jeg har fra tre hundre til seks hundre per dag. Jeg skriver en omtale til hver blogger som blir trukket ut med link til den bloggen som blir trukket ut, så hiv dere med da vel. Jeg trekker denne ukens blogg på fredagen som kommer, det er bare og skrive jeg er med i kommentarfeltet under dette innlegget.

 

 

4 kommentarer
      1. Så fint at du vil være med, gjør da ikke noen verdens ting om du har vært med en eller flere ganger før her er det bare å være med. Ja det hadde vært moro om flere hadde meldt seg på, jeg skriver deg opp på en lapp nå. Ønsker deg og dine en kjempe fin kveld videre.

      1. Titt titt til deg også, så bra at du vil være med. Behøver vel å slappe av litt så kos deg i rorbua i Lofoten, trekker på fredag.

        Ønsker deg og dine en riktig fin onsdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg