Hipp hurra for minste mann.

 

 

I dag så er det tretten år siden min kjære minste mann ble født, han har bursdag i dag feiret med sine fosterforeldre. Ikke noe selskap i dag for trinnet hans er satt i karantene, ja da ble det bare å lage dagen så god og fin for han. Gratulasjoner på telefon å mat som han vil ha så han har bestilt grøt til alle måltider i dag, og alt annet som hører en bursdag til når en ikke kunne ha noe selskap de er så flinke til å gjøre det beste ut av det.

 

Han har ikke korona men det var i lærerstaben at det var noen som var smittet, og da ble 7 og 8 trinn satt i karantene bedre føre var enn etter snar mener jeg da så det er faktisk bra at de ble satt i karantene.

 

Jeg pratet med han en stund og det varmet mitt morshjerte kjempe mye, er godt å høre stemmen hans ja ikke bare hans jeg har jo min eldste også der fikk jeg en talemelding på telefonsvareren min for noen år tilbake. Den hører jeg på ganske ofte, spesielt når jeg har tunge dager og da får jeg noen andre tanker.

 

Håper ikke dette var å utlevere barna mine, for det var ikke meningen med dette innlegget.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Gratulerer med sønnen..hyggelig at du fikk pratet med ham, skjønner godt du satte pris på det…det gjorde sikkert han også <3<3

      1. Jo tusen takk.

        Jeg fikk pratet lenge med han og det varmet mitt hjerte å det kan jeg leve på en stund, han takket meg for at jeg ringte så han satt nok veldig pris på det han også.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei.
      Gratulerer med bursdagen til din minste gutt.Ikke enkelt når de ikke får feire i lag med venner og familie. Mange unge synes det e trist.Bra du har snakket med han.
      Har klikket.
      Ha en fin kveld/natt
      Klem

      1. Tusen takk. Ja det er kjedelig for han å ikke få feiret med venner og familie, han er en fornuftig og god gutt. Kunne feire senere han.
        Takk for klikkene.

        Ønsker deg en fin kveld/ natt når den kommer.

        Klem fra meg til deg.

    3. Gratulerer så mye med din yngste sønn. Hyggelig at du fikk en god prat med han. Antar du savner dine barn,håper for din og guttenes del at du får dem tilbake snart.Er innom og klikker på reklamer hos deg titt og ofte så håper det hjelper med noen kroner . Må du ha en fin og god dag videre. God klem fra Marianne 😊🌺

      1. Tusen takk.

        Det varmet hu mor langt inn i hjerterota å høre stemmen hans og prate med han.

        Ja jeg savner barna mine kjempe mye, men jeg og de må nok vente til de er 18 år før vi kan møtes mer enn det vi gjør. Da kan guttene komme og gå hos meg så mye de vil.

        Ja det hjelper mye det at du er inne og klikker på reklamen som jeg legger ut.

        Dagen har vært fin den, ønsker deg en kjempefin mandagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Gratulerer med overstått dag for sønnen i går og deg. Koselig at dere fikk en god prat på telefonen. Det gleder mamma seg sover. Synes det er alltid koselig når døtrene mine ringer på FaceTime. Pleier og prate med venninna mi også på telefonen og i går kom ho på besøk. Kjempetrivelig var det. Det ble nå både 71 grader nord og Farmen. Øde vant tvekampen og imponerte vel alle med slegge.
      Ønsker deg en fin dag. Klem i fra meg til deg. Ps. Klikka på nevnte produktene.

      1. Tusen takk.

        Ja det var kjempe koselig og prate med han, godt å bare høre stemmen hans. Det varmet meg langt inn i hjerterota. Her ble det bare farmen kjendis, Ja det var godt at Øde vant den imponerende slegge kampen.

        Dagen har vært fin den, takk for klikkene.

        Ønsker deg en kjempefin mandagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg