Hipp hurra det er søndag.

 

 

 

Jippi det er søndag og helgen er snart over, jeg har alltid vært veldig glad i mandager og uke dager ellers for da har jeg en mulighet til å treffe folk. Er ikke så veldig mange å se på helger og det er dønn trist for dem som ikke har folk rundt seg som bryr seg om om jeg lever eller er død, men sånn er det nok for flere enn meg. Jeg er glad at jeg lever hver dag jeg våkner men skulle gjerne hatt noen rundt meg, for ellers så blir man jo en einstøing som ingen vil ha noe med å gjøre.

 

Jeg har funnet ut at det er bedre å finne seg lykke i de små tingene, som for eksempel kunne gå seg en tur ut og se fargene i naturen forandrer seg nå på høsten. Og så gleder jeg meg til i morgen for da får jeg fylt opp litt i skap og skuffer med mat altså, ja i morgen tidlig skal jeg ut og handle så jeg må få skrevet opp det jeg trenger ser at det er en del.

 

Og så må jeg ha litt ekstra så jeg kan feire at det er valgdag og det forhåpentlig blir ett skifte i regjeringen, det er noe landet hadde hatt godt av nå men jeg får vel ikke kjøpt meg en øl en gang i morgen så det får man ta når valget er over ikke veit jeg.

 

 

Så jeg skal kose meg med litt annen mat en det jeg pleier i allefall, er jo komisk at det ikke er lov å kjøpe seg noe godt i glasset når det er slik en dag. Er vel for at folk skal være klare i toppen når de går å stemmer, det forstår også ei som er så dum som meg men det hadde jo vært kos jeg drikker ikke for å bli full jeg tar meg noe godt i glasset for å kose meg.

 

Da jeg var yngre å var på byen så kjøpte jeg meg en halvliter og den hadde jeg hele kvelden og natta, så har på flaska er jeg ikke hadde jeg hatt en slik papp dunk med vin så hadde den holdt i ett halvt år og kanskje lenger. Men slik har jeg aldri kjøpt å kommer aldri til å kjøpe heller for her i huset hadde den blitt så gammel at jeg hadde måttet tømt det ut i dass, så det hadde vært bortkasta penger haha og dritta fulle kloakkrotter syntes jeg hadde sett dem haha.

 

 

Nei nå må jeg avslutte her sånn at jeg ikke skriver meg helt vekk.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Trist at du føler deg alene/ensom! Har du sjekket om det er turgrupper som du kunne blitt med? Gratistilbud i Stavangerområdet via DNT, og bør ikke måtte være medlem, ulike nivå. Kanskje noen andre organisasjoner også har noe? Eller et aktivitetstilbud som passer dine interesser? Er nok flere ulike organisasjoner, du kan jo høre om de på Kirkens Bymisjon vet noe neste gang du er innom? Og ja, det er mye lykke å finne i de små tingene som gjør hverdagen litt bedre! Klem ❤

      1. Ja men sånn er det blitt. Så vit jeg veit så har de ikke noe slik her i byen, kan jo forhøre meg litt til har gjort det i over ett år nå men nei ingenting.

        Ja man kan fine mye glede i de små tingene.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Det blir jo litt til at det er ildsjeler som driver det. Finnes også hjelp til å integrere flyktninger på ulikt vis, gå tur mens en lærer norsk og kultur, delta på dugnadsarbeid, forskjellige ting. Da er alle en ressurs, alle kan lære bort ulike ting! Hvis du er på Facebook finnes ulike ting der. Hvis smitten tillater der ville jeg dratt innom ulike organisasjoner. Høre hva du kan bidra med, og om det kanskje er noe du kan bli med på? Det hjelper jo veldig å føle på at en er til nytte eller bare har en avtale ❤ Du er like viktig som alle andre, tvil ikke på det på mørke dager! Du er en ressurs, du må bare finne riktig agenda! Håper du får en god kveld, og godt resultat i morgen 😉 Klem ❤

          1. Tusen takk for alle tipsene, jeg har skrevet dem ned alle sammen og skal undersøke om det er noe slikt her i byen. Har facebook og skal undersøke der også. Jeg skal prøve så godt jeg kan å ikke tvile på meg selv på mørke dager, det er ikke enkelt det heller.

            Ønsker deg en kjempefin kveld, min har vært kjempefin.

            Klem fra meg til deg.

    2. Bare skriv i vei. De har små flasker med vin, og et lite glass i ny og ne kan man unne seg. Det som blir igjen kan man ha i mat. Vi har jo stemt så kanskje vi må sitte oppe for å følge med om det blir et skifte eller ei. Tror det blir en thriller rett og slett.
      Jeg har slektninger, men har null kontakt med dem. Men jeg vil ikke ha kontakt med dem i det hele tatt etter oppførselen de viste sist jeg så dem. Ekstra sårt for deg som er alene. Vært i bursdag i dag, og sjøl har jeg i morgen men har feira nok. Null feiring i morgen. Klem til deg fra meg.

      1. Å har dem ja men polet er vel ikke oppe på valgdagen, det er kun litt til i morgen kveld jeg tenkte på.

        Ja vi har stemt så vi kan sitte å følge med, men jeg skal ha med meg robinson også så litt annet blir det.

        De i min slekt vil ikke ha kontakt med meg enda jeg ikke har gjort dem noe, så vil de ikke så er det greit ja det er sårt men slik er det blitt.

        Å har du bursdag i morgen, er jo greit å ha en stille og rolig feiring du og mannen med kaffe og noe godt å bite i.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg