Herre min som tiden flyr.

 

 

 

Jeg syntes nå at tiden og dagene går altfor fort, henger jo ikke med i det hele tatt uka går så fort at den består snart av bare to dager. Den starter med mandag og så er det plutselig fredag igjen, da lurer jeg på hvor i pokker er resten av uka ja så fort går disse ukene.

 

 

Nå er det bare å lage seg en fin fin helg på en eller annen måte, det skal nok gå bra for min del for er jo ikke akkurat bortskjemt på noen verdens ting. Det er jo bare å ta på seg sko og ta med sekken og gå meg en tur i skog og mark, ja da gjør jeg noe annet enn en uke dag kan jo hende jeg gjør det samme på en uke dag for min del.

 

Og så går det i tv og sport, skal se på gullrekka på NRK i kveld.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Heisann.Vil ønske deg en god helg og gratulerer med flott plassering på blogglisten,16 plass,i dag. 🤗

      1. Ønsker deg og dine også en kjempe god og fin helg. Takker for det er kjempe moro og krabbe seg oppover på blogglisten, 16 plass i dag og spennende å se hvor jeg ender opp i morgen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg