Her har vi vært på katte jakt.

 

 

 

Denne vesle frøkna var litt ute på vift helt alene, hun er egentlig en inne katte men hun har fått smaken på det søte liv. Så når eieren kom hjem så stakk hun av igjen  hun ville vel ikke inn igjen, er vel slik for oss også vis man blir stengt inne hele livet så er det litt godt og komme seg ut på vift for oss også. Må jo være/ det er kjedelig og ikke komme seg ut en tur da tror jeg at jeg hadde blitt totalt gal, men det er vel på en litt annen måte for ett dyr men nå har hun fått smaken på det søte liv hun også.

 

Men eieren ble veldig glad for at vi hadde passet så godt på henne når hun først hadde bestemt seg for å komme tilbake, hun kommer alltid til min veranda og jeg tok henne inn her men så fort hun fant ut at mitt vindu var åpent så hun hoppet ut igjen. En annen nabo tok tak i henne å fikk henne inn til henne da kom eieren av katten så hun fikk henne inn men hun løp jo rett ut igjen men vi fikk jo tak i katten igjen og nå har freden senket seg for både oss og katten igjen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Så søt pus 🙂 Jeg tenker at katter har det best å være fri…litt ute og litt inne! Men nå natta her…God Natt! Klem til deg.

      1. Ja men det er en veldig trafikert vei rett utenfor huset, så hun som eier katten valgte at katten skulle være innekatt. Jeg tenker også at katter har det best ved å kunne gå ut og inn som de vil.

        Natta til deg også sov godt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Fin pusekatt ♥
      Jeg tror jeg ville stresset litt om katten min skulle bare vært inne. Spesielt nå om sommeren når både dører og vinduer står åpne. Min katt er så og si bare ute. Men jeg har bygget en terrassestue, som Pus bor i når han er hjemme. Det er katteluke i døren inn dit. Og av og til får han være inne i huset også. Jeg er dessverre veldig allergisk, derfor er det godt at han liker seg veldig ute.
      Godt du kunne hjelpe og finne katten 🙂 De er noen luringer de dyrene 🙂
      Klem ♥

      1. Det var ikke så vanskelig og hjelpe å finne denne katten jeg satt og spiste kyllingen min plutselig satt hun der på verandaen min og mjauet og ville inn da var det bare å åpne døra og slippe henne inn, var jo litt igjen som hun fikk det falt i god jord det.

        Klem fra meg til deg.

      1. Disse kattene hennes har blitt lært opp til å være inne katter vi har en hovedvei gående rett utenfor døra, de har vært inne siden de var kattunger den frøkenen som stakk av i går har vært ute i det fri tre ganger på tre år så det er jo ikke noe hun er vant til. Eieren ønsker at de skal være inne på grunn av veien jeg skjønner det godt jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg