Her går nå dagan.

 

 

 

Godt å la dagene fly og ikke helt klare å følge med, var sikker på at det var søndag i dag men der tok jeg vist helt feil fant jeg ut. Men da får det bli to søndager denne uka da tenkte jeg med meg selv, er jo slik noen ganger at man ønsker at helgen skal gå fortere enn den gjør. Nå skal jeg snart ut å gå en tur for å få denne dagen til å gå litt fortere så kanskje kommer mandagen før en aner, for da skal jeg unne meg en tur på kafe igjen og kose meg det er åpent i dag også men har ikke anledning i dag økonomisk. Så det får vente til mandag, det jeg har nå må jeg bruke på fiskekaker og knekkebrød sånn er det bare har man ikke råd så har man ikke det.

 

De siste setningene var bare sånn det er i dag, men da kan jeg jo bare glede meg til mandagen da så kan man gjøre det igjen å gå på kafe og kose seg.

 

Nå skal jeg kose meg ute i naturen og gå på butikken og handle det jeg trenger på vei hjem, det er godt å komme seg ut på tur det er så koselig å se det vokse å gro ute i naturen er jo ikke så lenge til sommeren. Det syntes i naturen nå at vi nærmer oss mai, løvet spretter og blomster kommer opp av jorden. Det er fint å se på men det er en plage for oss pollen allergikere, men det er jo bare å ta medisinene sine å spasere ut og smile å være glad eller.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. God helg til deg 😊 Stekte fiskekaker er godt da! Ungene og jeg pleier å si at noen ting høres kjedelig ut, men så er det kjempegodt når vi spiser det likevel.
      Deilig med vår! Og kanskje vaksine snart. Jeg er et stykke ned på listen ang gruppene, men nå skal det bli deilig med sommer snart og forhåpentligvis vaksine også om ikke så altfor lenge. Du er rå til å gå langt forresten. Du må jo føle deg ganske sprek og lett på foten etter hvert som du går så mye. Ønsker deg en koselig helg 😊🌷☀️

      1. God helg til deg. Ja stekte fiskekaker er det beste som finnes, tok to stykker av en pakke med 14 stykker i den pakka kostet 17 kroner. Det er ikke kjedelig middag å ha fiskekaker da, rene fest middagen for meg og jeg har jo 6 slike middager igjen så jeg klager ikke på fiskekaker.

        Det er penger spart også når en får 7 middager for 17 kroner.

        Ja jeg gleder meg til sommeren jeg også håper også på den vaksinen snart men jeg kommer nok ikke til å få den før i oktober enda jeg er i risiko gruppa men jeg skal ikke mase for å få den før noen andre som også er i risiko gruppen.

        Jeg elsker å gå turer lange som mange korte om dagen, det har noe med smertene mine å gjøre er jo så godt å være ute på tur så jeg lar ikke smertene ødelegge det for meg.

        Jeg trener til noe som er ett mål som ligger langt framme, det er ett hårete mål men jeg skal prøve. Skal skrive om det når det nærmer seg, vil ikke skrive om det før for tenk om det ikke går det hadde vært ned tur det.

        Ønsker deg en kjempefin dag og helg.

        Klem fra meg til deg.

    2. Fiskekaker er nydelig mat. Jeg sluttet å kjøpe de på butikken siden de produktene inneholder løk som jeg blir dårlig av. Håper jeg får tak i fisk til vinteren og lage fiskekaker selv. Håper du får vaksinen snart, vi ringte som sagt og da var jo vi ikke på den lista som kommunen hadde lagt ut. Enda vi hadde registrert oss. Man kan forhøre seg. Du er jo i risikogruppa og burde ha fått den nå.

      Det med å ta feil av dagen har jeg også gjort. Sånt skjer og da får vi bare smile av det. Godt å høre at du har et mål og gleder meg til å høre når du har innfridd det! Ønsker deg en fin lørdagskveld. Klem til deg fra meg.

      1. Her nede har vi ikke muligheten til annet enn de fiskekakene i pakker fra butikken, jeg kjøper kun first prise sine de koster 17 kroner rimelige og gode. Skulle kjøpt ferske fiskekaker som vi fikk tak i i Vardø når jeg bodde der, de var gode de men sånt får vi ikke tak i her lenger til en billig penge.

        Nei her blir det nok ikke vaksine før i oktober, er nok de siste som får den. Jeg registrerte meg så fort som kommunen sendte ut mailen om registrering var vel i januar, men jeg har ikke hørt noe siden så det er bare å vente og ta de forholdsreglene som gjelder selv om det er kjedelig.

        Jeg tar også ikke bare en gang det skjer ofte at jeg tar feil av dagene, er vel det at jeg ønsker at uken skal gå fortere enn den i virkelig gjør må jo bare ta det med ett smil sånn er det bare.

        Ja jeg har ett veldig hårete mål, det skal dere få høre hva det er når jeg starter og følge meg på hele reisen så det er bare å følge med.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg