Her er antrekket til i morgen.

 

 

 

 

Ja dette er ett av bildene av det jeg skal ha på meg i morgen, håper det er fint nok antrekk å ha på seg i en konfirmasjon for jeg har ikke noe annet nå så det får holde.

 

 

Her er skoene jeg har kjøpt meg håper jeg klarer å gå med dem hele dagen, for jeg er ikke vant til høye heler så det blir en ny opplevelse. Har klart det ett par timer i går kveld og skal prøve og gå med dem igjen i kveld.

 

 

På dette bilde ser dere hele antrekket satt sammen slik jeg skal bruke det i morgen, det ble litt sol som slo igjennom gelendret på verandaen så de stripene her og der er der på grunn av solen.

 

Håper bare så inderlig at dette er et fint nok antrekk til den store dagen i morgen, jeg er ikke vant til å pynte meg for jeg pleier ikke å pynte meg en gang til jul for den feirer jeg alene det samme med nyttårsaften, bursdag og 17 Mai så dette er første gangen siden barnedåpen til minsten som er 12 år siden så det er ingen vane.

 

Men jeg skal ha dette antrekket til jul og alle andre høytider også, kanskje fornye meg litt mer også for jeg syntes faktisk det var gøy og gå rundt å titte på klær jeg har lyst på. Men har som oftest ingen grunn til å pynte meg, men kanskje jeg skal ta skjeen i en annen hånd å begynne å pynte meg litt til daglig.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

22 kommentarer
    1. Veldig fint, og flotte sko! (Ta med et ekstra par i veska/en pose – så kan du bytte om de blir vonde ila. dagen). Ha en fin feiring!

      1. Tusen takk.

        Jeg skal ha med meg ett par ekstra sko for jeg skal gå ett stykke før jeg blir hentet.
        Skal bli en kjempe fin dag og feiring gleder meg.

    2. Antrekket holder helt klart til en konfirmasjon. Skoa står i stil til blusen, og var helt rå! Jeg hadde aldri klart å gå på de en hel dag. Men det er lov å hvile beina litt, sparke av seg skoa under bordet under middagen.
      Kos deg i morgen! Og, gratulerer med konfirmanten!

      1. Takk jeg skal gratulere han når vi treffes i morgen. Jeg elsker de skoene så de skal jeg bruke en del, takk for tipset jeg skal nok det sparke dem av meg under bordet under maten.

        Jeg skal kose meg veldig med mine to gutter gleder meg mye.

    3. Nydelig antrekk Aud Marit! Det kan du trygt ha på deg i morgen! Skoene er bare rålekre! Lykke til med øvingen å gå på høye hæler! Går nok helt fint! Jeg prøvde en gang å prøve røde høyhæla sko, men trodde jeg skulle gå rett i gulvet så de kjøpte jeg ikke!

      Lykke til med dagen i morgen, og gratulerer igjen med morgendagen og så må du kose deg masse! Klem fra nord

      1. Tusen takk for det, ja skoene er veldig fine likte dem veldig godt. Jeg prøvde noen andre også de var slike med tynne lange stilletheler men det klarte jeg ikke å gå med, det går bra nå å gå med disse ser vel litt sånn vinglete ut i starten men det skal gå bra.

        Ja det blir en kjempe dag i morgen og jeg gleder meg veldig til denne dagen.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg syntes det var det fineste jeg kunne komme opp med, jeg syntes det også var lekkert liker blusen kjempe godt buksen også ett godt alternativ til kjole eller skjørt. Kan jo hende at jeg begynner å like det også etter hvert.

        Gleder meg veldig til i morgen, og det er min sønn som er hovedpersonen i morgen-

        Klem fra meg til deg.

      1. Tusen takk for det.

        Ja det kan jeg få gjort i morgen at noen tok bilde av meg med klærne på, er jo ingen sammen med meg før i morgen på selve dagen.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    4. Så pent antrekk. Fin bluse og stilige bukser. Håper du har trent og blitt komfortabel med skoene😊Nyt morgendagen!

      1. Tusen takk fint på også skal få noen til å ta bilde av meg med det på kommer i ett innlegg senere i dag eller kveld, vil ikke skrive noe mens vi er i konfirmasjonen for der vil jeg være på hele dagen.

        Håper jeg klarer å ha dem på hele tiden skal ha med noen andre sko også så jeg kan bytte håper ikke jeg må det.

        Klem fra meg til deg.

      1. Tusen takk jeg har nå stelt meg og skal snart sette i gang å kle på meg antrekket, ser ut til at det blir virkelig fint.

        Nå gleder jeg meg enda mer enn jeg har gjort fram til nå.

        Skal virkelig kose meg som gjest i min egen sønns konfirmasjon.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg