Helt tom at det går an.

 

 

 

En dag er gått over til kveld og jeg er helt tom, ja føler meg faktisk litt skuffa over enkelte. Må man gjøre alt for at det blir utrivelig å lese andres blogger, på den ene bloggen er det faktisk skitt kasting om en blogger og blogg som jeg syntes det er trivelig å lese bloggen til. Ja jeg syntes det er trivelig å lese tankene om toppbloggere fra en annen persons øyne, ja jeg tenker på kjerringtanker det er en blogg jeg syntes er kjempefin og festlig å se hennes tanker om toppbloggerne.

 

Han som er på toppen mener at hun mobber ham men da burde han se over de forskjellige kommentarfeltene sine ikke bare på bloggen, det er nesten utrivelig å lese bloggen til han på toppen for i det kommentarfeltet florerer det med mye rart.

 

Han burde være glad at hun som hadde bloggen blogg om toppbloggere for hun hadde ikke sett med ett skrå blikk og humor/ ironi som kjerringtanker gjør det er jo bare gøy å lese hennes blogg. Jeg syntes om henne bak bloggen like godt som jeg syntes om bloggen, snill og god hun er faktisk en dame som er god å prate med vi hadde ett lite bloggtreff på sen sommeren/ tidlig høst. Jeg syntes hun var lett og prate med, jeg koste meg og vi pratet så lett at en skulle tro at vi hadde kjent hverandre i mange år.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

20 kommentarer
      1. Jeg fikk nok av det han har drevet med nå, er faktisk litt lei meg på dine vegne så derfor ble det dette innlegget. Skulle håpe han var voksen nok til å slenge rundt seg med det han skriver, han har moderering av kommentarfeltet men han slipper da igjennom mye rart.

        Jeg elsker bloggen din er innom den flere ganger om dagen, hver gang du skriver ett innlegg så kommer jeg luskende inn men er utrolig dårlig til å kommentere så det er ikke enkelt å se at jeg er innom.

        Gleder meg til å våkne opp for å se hvor langt opp på topplista du er i morgen, tenk om du må skrive om deg selv i morgen det hadde jo vært gøy.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt.

        Klem fra meg til deg.

      1. Selvfølgelig er jeg enig. Han gikk ikke bare over streken han var lenger enn langt over streken.

        Og jeg ble rett og slett lei meg av å lese det innlegget og kommentarfeltet både på bloggen og på fb.

        Ønsker deg en kjempe god natt.

        Klem fra meg til deg.

    1. Bra skrevet . Tror vi er mange som støtter kjerringtanker her. Det er lov å gå over streken men da må man ta det til seg og gå i tenkeboksen litt kanskje .. helt sjokkert over å lese kommentarfeltet hans 😳

      1. Tusen takk for at du syntes det. Ja det er mange som støtter henne i dette. Ja det er lov å gå over streken men det finnes da grenser, og han burde gå i tenkeboksen nå i allefall litt eller ganske mye etter min mening.

        Ja det var det som fikk glasset til å renne over for meg da jeg leste kommentarfeltet hans.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei Aud Marit og god natt 😴

      Eg er av og til innom å leser bloggen til kjerringtanker,eg syns den er festlig og ser ikke tegn til mobbing der.

      Litt humor og skråblikk er det nok,men det mener eg profilerte bloggere må tåle selv om det er snakk om nærtagende menn.
      Eg leste hans blogg også noen ganger,men gikk fort lei av syting og klaging på alt og alle,selvdiagnosering osv.samt at bloggeren fremstår som litt i overkant høy på seg selv.Har ved flere anledninger sett at bloggeren ikke går av veien for å ty til stygg mobbing og uthengning selv.Så det blir vel for karma å regne det han kaller for mobbing,trakassering og personangrep men som ikke er noen av delene.Eg syns den bloggen er så selvsentrert at det blir dødskjedelig.Kjerringtanker,derimot har både fantasi,innsikt og blikket løftet opp fra egen navle og da blir det mer interresant å følge også.

      Klem fra synskepeggy.

      1. Ja jeg er helt enig med deg der. Han over dramatiserer litt også.

        Takk for en utfyllende og fin kommentar.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Jeg er helt enig! Han har i det hele tatt ingen selvinnsikt, det han gjør er jo mye, mye verre! Og det han slipper til i kommentarfeltet sitt, ja det er helt grotesk.
      Leser heller Kjerringtanker, deg og Vibbedille jeg 🙂

      1. Helt enig han burde være for god til å slippe til det han gjør mot andre, når han ikke vil ha det om seg selv her er han dobbelmoralsk spør du meg.

        Takk for at du heller leser meg, Vibbedille og kjerringtanker, de to bloggene leser jeg også.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    4. Hei. Jeg ble helt matt da jeg leste det innlegget i går kveld. Er det mulig . Jeg leser bloggen hennes hver dag og synes den er morsom. Som om ikke det er nok å være lei seg for her i verden . Jeg er faktisk lei meg på hennes vegne.

      Håper du får en fin dag i dagAud Marit. Beste ønsker fra meg til deg 🙂
      Klem fra Lise

      1. Ja det ble litt vel mye i går kveld, ja det er vist mulig men det burde ikke bli slik han er ett voksent menneske. Jeg er innom begge bloggene hver dag men han gikk nå så langt over streken for min del, hennes blogg blir jeg å fortsette å lese men jeg veit ikke hvordan det blir med hans.

        Jeg skal lage meg en fin dag jeg.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    5. Har fått nok jeg også. Ble rett og slett sjokkert over hva jeg leste i går. Leser en del blogger, men en blir jeg å slutte å lese. Leste også på Facebook og det var skremmende hva voksne får seg til å skrive. Synes det er flott at Vibbedille og du skriver hva dere mener, og jeg støtter også Kjerringtanker.
      Klem til deg fra meg, ps nå skal jeg ut å måke snø!

      1. Ja jeg syntes at dette var sjokkerende lesing, jeg likte bloggen hans før men nå skytter han litt vel mye fra hofta. Han har litt vel mye dobbelt moral nå, er vel blitt litt for høy på seg selv når han har begynt slik ja det er skremmende å se hva han tillater å komme fram. Vil ikke ha sjikane på bloggen sin men å sjikanere andre på sin blogg det vil han ha, å ikke minst de karakteristikken han har om andre både på Facebook og blogg.

        Jeg ble rett og slett lei meg på kjerringtankers vegne at det ble slik som dette.

        Klem fra meg til deg.

    6. Ja han var langt over streken, svært ufint og upassende innlegg. Burde skamme seg. Og be om unnskyldning.

    7. Jeg har tatt til motmæle mot ham i dag, ang stygge kommentarer som ikke ble slettet i tråden i går. Men om kommentarene mine blir lest er dessverre en annen sak. Jeg ble bl.a.mektig sjokkert over at han ikke oppklarte en grov misforståelse med en gang, men lot utsagnet stå. Vedkommende hadde fått det for seg at Kjerringtanker var hun i Alta som han har anmeldt. Det er rystende at noen får lov til å lire så mye stygt ut av seg, uten å bli satt på plass! Og uten at misforståelsen blir oppklart. Jeg gremmes.

      Legger også merke til hvor uhyre lett det er å lede en flokk dit man vil, når man har med folk å gjøre som ikke gidder å sjekke om påstander er sanne. Eller som bare sjekker overfladisk, for så å være enig i at det har blitt skrevet stygt og ondskapsfullt. Det syns jeg er ryggslikking!

      Og jeg forstår ikke at noen i det lange løp kan være fornøyd med kun å få medhold i alt.

      Jeg har lest en del i bloggen til Kjerringtanker. Både det aller siste og en del fra i fjor. Finner ikke spor av mobbing mot Kokkejævel!
      Det taler ikke til hans fordel å fremsette ting som noe helt annet enn hva det er. Det er å lure sine følgere.

      1. Det er ikke greit at noen gjør det, og ikke setter ting på rett sted som at det var noen som trodde at kjerringtanker var Alta dama uten at han retter på det.

        Ellers så takker jeg for en oppklarende kommentar. Jeg ble lei meg på kjerringtanker sine vegne, så jeg klarte ikke å la være å skrive dette. Nå har de jo skværet opp seg imellom og blitt enig om kjøreregler ut fra hva kjerringtanker skrev.

        Ønsker deg en kjempegod kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

          1. Det gjør da ingenting kan jo ikke være på hele tiden, så du er ikke sen du ser jo det tar tid før jeg så denne kommentaren også så her kom det et sent svar. Bedre sent enn aldri som jeg pleier å si.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg