Helg ja bare kom.

 

 

 

Ja nå er det fredag og det er helg og noen startet vinterferien i dag, det syntes på veien som går rett utenfor soveromsvinduet mitt. For der har trafikken stått stille siden klokken 15.00, så det er vist mange som skal til hyttene sine på fjellet. Det skal i allefall ikke jeg  for jeg har tenkt å ha vinterferien her i byen, så neste uke blir det en stille by her så da går det an og kose seg med å gå tur uten at  det er for mye folk ute i gatene.

 

I kveld så skal jeg se på gullrekka på NRK for det er så mye fint og se på der, og så skal jeg ha med meg senkveld på tv2 med Helene og Stian de er og blir utrolig flinke. Vi som trodde at de to unge menneskene skulle klare å ta over etter Thomas og Harald men det har de klart helt utrolig bra.

 

Og etter at det er ferdig så er det vel på tide og finne senga her i gården for det kommer en dag i morgen, som jeg skal utnytte til det fulle og gå mange lange turer i solen for nå er den veldig god og varm. Så jeg mener at alle burde bruke nærmiljøet til og gå på tur, for det er sundt å holde seg i bevegelse og ikke bare sitte på ræva foran dataen eller tv for da blir man så passive og det er ikke lurt med tanke på helsa.

 

Nå kom jeg til et punkt som jeg kan si at jeg avslutter dette innlegget med å komme seg på tur i helgen, ut på tur aldri sur frisk luft er ikke farlig.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg