Helg er deilig.

 

 

 

Ja helg er faktisk deilig å det er ett fortryllende vakker og varmt vær også, det er også siste helgen i juni så nå er vi kommet langt ut i sommeren får bare håpe at resten av sommeren blir like fin som i dag.

 

Det kan gjerne regne om natten og være fint om dagen, men jeg ønsker det ikke for varmt for da blir det for tørt.

 

Bøndene trenger regn sånn at avlingene blir bra, det er derfor jeg ønsker bare regn om natten.

 

Fram til nå i dag så har jeg gjort minst mulig på mest mulig tid, nå skal jeg få tatt på meg ett par sko og komme meg ut på tur. Det trengs det også, i dag skal jeg ta dagen som den kommer er ikke så mye annet å gjøre enn det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg