Heia kokkejævel han vant.

 

 

 

Ja så har jeg sittet og sett på VIXEN på pc, og en av mine favoritt blogger fikk en pris ja kokkejævel fikk prisen for årets stjerneskudd noe som jeg syntes var velfortjent og mer til.

 

Jeg syntes det var en noe rar sending med noe dårlig lyd, men det er vel sånn det er under direktesending at ting kan gå galt. Hadde vært gøy å få være med på noe slikt men det kommer nok aldri til å skje, så jeg får kose meg med bloggen å vente å se.

 

Gratulere så mye Asbjørn med prisen det var velfortjent, og jeg kommer til å følge med deg videre med blogg og alt annet.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Det er moro når en som man følger som vinner, håper du får kost deg i kveld du å kjærest på festen. Du skulle bare ha hørt jubel brølet jeg satte til når jeg hørte at det var du som vant, jeg elsker bloggen din for du er så jordnær å skriver så godt og åpent om ting som skjer rundt deg. Er innom bloggen din hver dag selv om jeg er dårlig til å sette spor etter meg.

    1. Absolutt fortjent, ja. Gratulerer til kokken..og kjæresten. ( Det står alltid en kvinne bak, sies det.)

      Men du Aud-Marit er helt oppe på plass 59 nå, så jeg tror jeg gratulerer deg også, for det er vel ny rekord? 👍🏻
      Ha en fin dag! Elvis også. Jeg våknet før fuglene, så det blir en lang morgen i hvertfall.

      1. Ja det var velfortjent og det står alltid en sterk kvinne bak. Å jøss står jeg så høyt oppe det har jeg ikke fått med meg, om det er ny rekord det husker jeg ikke men det er årsrekord.

        Ja noen er oppe før fuglene synger, jeg var tidlig våken jeg også men det tok lang tid og komme seg opp i dag også ha ha.

        Ønsker deg og dine en fin dag.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

      1. Ja det var moro og velfortjent. Ja dette blir en fin dag å tilbringe på sofaen å se på tv.

        Ønsker deg og dine en riktig fin lørdag.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg