Hei og god morgen.

 

 

 

God morgen alle sammen der ute nå er en ny dag i gang, jeg sitter med mange rare tanker om mye og veit ikke svaret på noe enda. Har jo nettopp stått opp og da er det litt vanskelig å vite hva denne dagen vil bringe, det eneste jeg veit er at jeg fikk tre timer med søvn i natt. Da føler en seg noe forvirret på morgenkvisten men det går jo over i løpet av dagen håper jeg da, nå skal jeg spise litt og ta meg en stor kopp kaffe og se om det får hodet litt på plass.

 

Skal jo ut en tur senere og det er godt for kropp og skjel, da får en jo også luftet hodet og lille Elvis får jo også gjort sitt. Nå er det bare og sette seg godt til rette med kaffen å lese noen blogger sånn at jeg blir oppdatert litt på hva andre har skrevet, og så skal jeg se på godmorgen Norge da får en jo en lett overgang fra søvn til våken tilstand.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg