Hei kjære blogg min.

 

 

 

 

 

Dagen i dag startet med at jeg leste noen blogger og tok meg en kaffekopp eller to, tok også en røyk og skrev et innlegg til dere fine lesere som er så trofaste. Og det gjør det litt mer moro og blogge, jeg tjener ikke mye på å blogge det kan jo skje at jeg får en mail i slutten av denne måneden og da har jeg blogget som partner av blogg.no fra august til nå og har nå nådd 500 kroner. Skulle jo ønske at det gikk litt fortere men så mange lesere per dag til å klare å tjene fem hundre i måneden så jeg blir ikke rik av å blogge hvis noen tror det, men ikke tro at jeg prøver så hardt som mulig å klare å tjene fem hundre kroner i måneden så nå er det et mål og kunne tjene litt på hobbyen min.

 

Dette er noe jeg har drømt siden jeg begynte å blogge er og tjene noen kroner på bloggen min og nå kan jeg si at det målet er oppfylt, men så var det det at jeg ønsker å tjene noe ekstra som jeg kan sette på sparing for det er ikke så veldig enkelt.

 

Husk en ting at bloggen min er bare en hobby og ikke jobb, jeg er uføretrygdet og har mye dødtid på dagtid og da er det greit å ha noe og gjøre. Det er mye jobb som skal til for å få opp leser tallene, man må jo skrive og oppdatere bloggen tre til fire ganger om dagen det er også mye jobb og skrive disse innleggene. Det er ikke bare og skrive ned noen ord og tro at man får mange lesere av det, man må legge inn litt innsats i tid for å få innlegg som fenger folk.

 

Takk for at du tok deg tid til å stikke innom og velkommen tilbake.

 

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg