Hatt trøbbel med nettet.

 

 

 

I dag som det har regnet og regnet i hele dag og det er ett bra blogg vær, ja en kan blogge hele dagen og skrive en del innlegg som jeg kunne ha skrevet ferdig som jeg kunne ha postet utover dagen. Men neida her har nettet vært nede i perioder, det var selvfølgelig borte når jeg skulle inn og skrive ett innlegg å det er så forferdelig kjedelig men hva får en  gjort med det.

 

Så viste det seg at det var ett planlagt arbeid som burde ha blitt varslet om litt før enn i går kveld, men det er godt det har blitt gjort for nå får vi i borettslaget bedre hastighet på nettet å det er jo bra det da.

 

Men det er jo utrolig kjedelig å ikke fått oppdatert bloggen som man ønsker da, men slik ble det i dag har jo hatt ustabilt nett siden klokken 09.00 i dag får håpe at det ikke blir slik i morgen også men det ser ikke slik ut for de som var her og monterte sa at nå var de ferdig her.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Ja jeg ble irritert at de ikke kunne si i fra før helgen for de i styret burde jo ha vist dette i flere uker, men neida beskjeden ble hengt på alle dører sent i går.

        Jeg hadde mye jeg skulle ha skrevet om før i dag men neida uten nett får en ikke gjort noe med skal sette meg ned å få skrevet noen innlegg til.

        Klem fra meg til deg.

    1. Det verste er og været uten nett. Men synes at man skulle ha fått beskjed. En gang her var det en som hadde kommet borti en kabel med traktor og slitt den av. Hele bygda var uten nett over ei uke. Da måtte jeg bruke mobildata til viktige ting. Håper det er ordnet nå og at nettet er på plass. Klem fra nord

      1. Vi fikk det igjen ganske kjapt gikk bare en arbeidsdag så var alt på plass, da ble det en blogg pause på dagtid men kjedelig uansett.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg