Hatt en fin fin dag i dag.

 

 

 

 

I dag så har jeg hatt en fin fin dag ja tenk det, jeg har hatt samvær med min yngst vi hadde det kjempefint. Var og hentet han og kjørte ned til byen jeg har med meg ei veldig trivelig dame fra barnevernstjenesten, og da vi kom ned til byen så spiste vi en is før vi gikk til biblioteket der har jeg faktisk ikke vært mer enn en gang før på det nye her i byen.

 

Så reiste vi ned til bergverksmuseet og gikk på noe som heter geolaben, det syntes yngste mann var veldig spennende. Vi tok også en runde på selve museet der er det skimuseet, bergverksmuseum som vi kan gå i kunstige gruveganger og gå i stiger og diverse men det ville ikke gutten være med på så vi gikk ut igjen. Så så vi på mange premier som Birger Ruud og broren har tatt og mange flere, det var også mange fine gamle mynter og lege utstyr som ble brukt i gamledager og mange fine mineraler og steiner til og med noen sølvmynter med mye mer.

 

Så reiste vi ut til på en badestrand der ute som kongens sølvgruver ligger den heter Saggrenda dammen, der hadde det jammen blitt fint men han ville ikke bade så vi satt og pratet spiste og koste oss. Før vi reiste sånn at vi fikk kjørt han hjem til rett tid, har hatt en fantastisk dag er lenge mellom slike dager.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

21 kommentarer
      1. Ja og det var jammen mange gode tanker og slikt å lillemann er jo bare en god gutt ja det er begge gutta mine viser mor mye kjærlighet de to.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takker for den fine omtalen jeg fikk av deg på din blogg, du er jo bare god jeg skal si i fra da jeg skal til Drammen neste gang.

        Ønsker deg og dine en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Det ble en kjempefin dag og sa høylytt at han også hadde hatt en fin dag, ja slike dager trenger jeg virkelig kan leve lenge på en slik dag. Og det var koselig og være turist i sin egen by, er faktisk 15 år siden jeg hadde vært inne på bergverksmuseet var mye forandringer der.

        Ønsker deg en fin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det var virkelig godt og se han nå selv om det ikke er så lenge siden sist for det var jo den 16 juni, jeg syntes jo det er lenge siden jeg da.

        Han eldste skal jeg ha samvær med i høstferien, må ta det i skoleferien ettersom han går på videregående og har disse fraværs grensene.

        Ønsker deg og dine en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

      1. Jeg koste meg glugg og hadde mange fine samtaler med minste mann, er jo ikke så liten mer men for meg er han min lillegutt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Gledelig at du er på 9 plass, og at Bunny framsnakket bloggen din og jeg håper dere tar en kaffe når du er i Drammen en gang. Høres at du hadde en toppers dag i går. Slike dager er alltid noe å glede seg over. Turist i egen by er flott. Skulle ha gjort det selv men å vandre i byen her er altfor sjelden. Ha en fin dag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er en bra plassering, ja jeg ser på det som en selvfølge jeg sier jo i fra til han neste gang jeg skal en tur til Drammen. Jeg ble kjempeglad for de fine ordene fra Bunny, han er jo bare god da.

        Her i byen er det veldig mange fine museer å gå på i alle fall to og kirka så kan jeg jo reise ut til gruvene og ta gruvetoget inn i gruvene. Er mye fint å ta seg til her i byen men noe dyrt er det jo, i går var det barnevernet som betalte.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Så at det var noen som lurte på telefonnummeret mitt, var det deg uansett så legger jeg det til denne kommentaren 98310949.

        Takk for at du syntes at bloggen min er koselig, ja vi hadde det kjempekoselig og fint.

        Jo det var jo deg som lurte.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Godt å høre at dere hadde en fin dag.Det trenger vi alle en gang i blant.Biblioteket har blitt kjempefint. Det er forskjellige arrangementer der også.Ha en fortsatt fin dag.🌻🌻🌻🌻🌻🌻

      1. Ja alle trenger slike fine dager. Biblioteket har blitt kjempefint, vi var der for å så ihjel litt tid så ar de hadde forskjellige arrangement der men lite nå midt i ferien.

        Ønsker deg en kjempefin dag videre.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg