Hastverk er lastverk.

 

 

Jeg vet at det er vinter og kaldt og snart er det jul, På mandag så er det en uke igjen til julefreden senker seg og da har jeg også tenkt å ta det med ro. Det er nok mange som skal stresse seg igjennom helgen for å kjøpe de siste jule gavene de må sende, jeg skal ta det helt med ro fram til neste år bare gjøre det jeg må og så skal jeg oppdatere dere med noen innlegg daglig. Ikke noe stress her nei for det gidder jeg ikke jula kommer til samme dato hvert år, det veit dere jo alle sammen så da går det jo å tenke på det tidligere gjennom hele året så slipper dere å handle alt på en måned eller to.

 

Nyt heller enn og stresse og det er mange som blir syk bare for at de stresser rundt til de får hjerteinfarkt, og hvilken glede får de da av julen hvis de må ligge med nesa i været på sykehus i jula.

 

Gi heler familie og venner opplevelser som de kan ha glede av lenge og lage gode minner til senere i livet, så er det bare å være kreativ og det tar kanskje litt tid for noen men det har de nærmeste mer glede av en et familiemedlem som er så sliten under julemiddagen at de er sure og sinte.

 

Etter min mening så er stress og hastverk lastverk ta det med ro så blir ting mer koselig.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg