Har vært sliten i dag.

Reklame | ELLOS.

 

 

 

 

 

I dag så har jeg vært litt sliten men på en god måte, var jo mye folk rundt meg som jeg ikke er vant til. Jeg har jo gjort ting i dag også, var hos venninnen min for hun ringte meg på morgenen i dag. Hun lurte på hvordan jeg hadde hatt det da i går, og hun fikk se bilder av guttene mine som jeg hadde tatt for hun ha jo hilst på guttene når de bodde hos meg. Så ble det tur i skog og mark i dag også og koste meg med den friske og fine høst luften, det ble ikke den lengste turen i dag. Da jeg kom hjem så fikk jeg en hente lapp på pakke, har ikke hentet den i dag for jeg var helt utkjørt etter turen så jeg klarte ikke det skal hente den i morgen eller senere i dag. Jeg skrev dette innlegget for fem timer siden, nå har jeg hentet pakken skal ta bilde og legge det ut i morgen den var tung mange fine bøker som er sendt av en av mine lesere skal starte og lese en av dem senere i kveld.

 

Nå skal jeg lage meg vilt gryte fikk tak i reinskav i dag, har begynt på den gryta har forbrett meg godt smakt til med alt som skal til.

 

Har lagt til noen klikk klikk på lamper det er jo bra med godt lys nå som høstmørket kommer for fullt, må jo ha godt lys for å kunne lese på kvelden.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

PR Home//Globen lighting//By Rydéns//Ellos//Globen lighting//PR Home

8 kommentarer
    1. Ja tar på å være sammen med andre mennesker. Masse lyder også. Slikt blir jeg sliten av og dagen etterpå kan bli noen timer på sofaen. Klikket på alt jeg…Mye fine lamper her og ønsker meg noe nytt! Klem til deg.

      1. Ja masse lyd ja jeg måtte faktisk ta ut høreapparatene mine jeg, for det ble for mye lyd for meg og det forsto guttene med en gang de sa at jeg burde ta dem ut. Ble ikke noe sofa her da jeg gikk meg heller en tur, for å få sove til natten.

        Ja mange fine lamper der, jeg trenger nok en ny på soverommet.

        Klem til deg fra meg.

    2. Jeg synes også det er slitsomt med mye folk rundt meg, men det kan jo være verdt det selv om man blir sliten, og det var det helt sikkert for deg 🙂
      Håper middagen ble god 🙂
      Kos deg med bøkene
      Klem fra meg 🙂

      1. Ja selvfølgelig var det verdt det, det var en kjempefin dag i går. Var utrolig sliten men godt sliten som jeg pleier å si.

        Middagen var kjempegod jeg koste meg utrolig med den.

        Ja gjett om jeg skal kose meg med de bøkene, skal begynne på en av dem når jeg legger meg.

        Klem fra meg til deg.

    3. Håper at natten var god og at du fikk en god natts søvn. Ikke våkne opp og føle seg like sliten i dag som i går. Jeg blir sliten av mye folk, støy og av surr av stemmer som prater.
      Så spennende med den bokpakken med gode bøker, og kos deg masse med å lese. Holder på med en bokserie.
      Hvor bra at du fant tak i reinskav, har visst en pose i frysa. Men reinkjøtt er jeg ikke så glad i.
      Ha en fin dag. Klem fra nord.

      1. Jeg sov godt i natt, våknet opp med mye susing i ørene men det er jeg vant til har tinitus. Det er slitsomt men en blir jo vant til de lydene, ja det er slitsomt når det blir mye summing på en gang. Er jo ikke enkelt når folk plutselig prater til deg og så får du det ikke med deg, men det gikk bra det også for der er guttene fine de kommer bort å spør om jeg kan bli med dem for de vil spørre om noe.

        Ja det var veldig mange bøker der som jeg har hatt lyst til å lese, og som det aldri har blitt til at jeg har kjøpt for jeg måtte ha de pengene til noe annet som mat for eksempel. Så nå skal jeg kose meg med å lese dem.

        Ja det var bra at jeg fant det First Prise har startet med reinskav, så jeg har kost meg med den jeg tok bare halve posen så jeg har litt til i fryseren så jeg kan kose meg litt til. Jeg elsker det kjøttet men det er forferdelig dyrt.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg