Har vært på langtur i dag.

 

 

 

Jeg veit at jeg skreiv i mitt første innlegg i dag at jeg ikke kom til å gå meg en lang tur, men det ble det uansett for jeg har da gått 17000 skritt i dag så det ble ett lite stykke. Var også innom venninnen min for hun ringte meg når jeg var på tur ut, så jeg gikk opp til henne og vi satt og skravlet over en kopp kaffe. Da gikk jeg også opp på butikken for henne så hun fikk handlet til helgen, det er faktisk godt for meg å gjøre noe for andre mennesker setter meg selv alltid bakerst det har jeg alltid gjort.

 

Og da jeg var på vei hjem så fikk jeg melding fra posten at det hadde kommet en pakke til meg som var klar for henting, så den hentet jeg på vei hjem og jeg vil gjerne takke personen som hadde sendt meg pakke. Alle passet meg helt fint så jeg skal bruke ett par av dem på turen min i morgen, og det kommer bilder i morgen for nå har jeg for dårlig lys her inne i stua.

 

 

Nå blir det mye tv titting for nå orker jeg ikke noe mer for i dag, er faktisk veldig sliten etter denne dagen og turen min ble bare en da men den var lang i tillegg gikk ut klokken 12.00 og kom hjem klokken 18.00.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg