Har vært og handlet litt i dag.

 

 

 

Ja jeg har vært og handlet ja ikke mat men en vifteovn til 299 kroner på el kjøp en knøtt liten en men gud som den gjør jobben sin, ja det kan jeg si for nå er det 20 grader inne og det er første gangen denne vinteren og det er deilig det. Der slo den seg av for nå har den nådd den temperaturen som jeg satte termostaten til, så nå trives jeg inne hjemme hos meg selv nå som jeg har nådd trivsel temperaturen inne ja så strømmen får bare koste det den vil i dag og resten av vinteren sånn er det bare.

 

Ellers så har jeg det jeg trenger tror jeg da som mat og slikt, men det kan jo hende at jeg må en tur på dagligvare butikken nærmere helgen sånn at jeg har mat til helgen og neste helg er det jul og julaften om en uke til helgen.

 

Jeg bryr meg ikke noe om det å stresse til jul for det har blitt rene kjøpe hysteri, den tralten legger ikke jeg meg på her er det slik at jeg kjøper inn litt mat og jule snop så har jeg noe kose meg med og ikke noe mer enn det.

 

Julegavene er jeg ferdig med, så det slipper jeg og stresser med jeg har ikke så mange å kjøpe gaver til så jeg ble fort ferdig med det ja tidlig i november.

 

Lag dere en kjempefin og stress fri kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Deilig å ikke stresse til jul! Jeg forholder meg også helt rolig nå – det som skal gjøres, er gjort! Resten tar jeg som det kommer! God klem til deg <3

      1. Ja det er kjempe deilig å slippe stress og mas rundt julen, jeg tar det som det kommer for med mye stress og mas så blir man bare utslitt og blir sittende som en sove dukke i sofaen haha. Er en grunn til at mamma alltid ønsket folk velkommen til hakkespett klubben haha.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Smart med vifteovn, som gir rask varme der du trenger det/sitter 🙂 Jeg er også tidlig ute med julegaver og annet. Fint å bare kunne nyte denne adventstiden 🙂

      1. Ja den vifteovnen var veldig smart nå er det godt og varmt her jeg sitter og resten av leiligheten, jeg er alltid tidlig ute med julegaver og det lille jeg skal ha ellers.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Nei det er ikke bra å fryse inne jeg har blitt veldig forkjøla etter en uke, men nå slipper jeg og fryse inne for nå er det godt og varmt inne hos meg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. så herlig du har fått litt varme i hus,ja,det er hysteri ang julen,er så lei av å høre hvor koselig alle skal ha det,og de gode samtalene de skal ha i julen,skal ha noen venninner i kveld på pinnekjøtt,ha en fin dag,klem fra tove

      1. Ja det var godt å få litt varme inne for det var ikke noe gøy å være inne og fryse som jeg gjorde, nei dette julehysteriet det er noe jeg ikke er med på julen kommer uansett om du er blitt ferdig jeg er ferdig har litt julemat som må handles inn. Har jeg ikke fått inn alt jeg trenger til klokken 16.00 på julaften så har jeg ikke fått det i hus, det viktigste er ferdig og levert og det er gavene til guttene mine. Kos deg i kveld.

        Lag deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Godt at du fant en ovn til rimelig pris. Er -11 grader her nå og vi har det godt og varmt. Var på butikk å handlet i går. Ventet snø i morgen og torsdag. Blir litt snømåking tenker jeg. Armene og ryggen får kjørt seg.
      Nærmer seg jul og det meste er vi ferdig med. Ønsker deg en fin kveld. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det var kjempegodt at de hadde den inne til den prisen. Her har det vært mellom – 10 og – 11 grader og snøvær mer eller mindre i hele dag, har allerede måket verandaen to ganger i dag sånn at det ikke blir så mye å ta igjen.

        Har igjen litt julemat og snop men det har jeg enda god tid til å få i hus, men jeg stresser ikke for det jeg ikke får i hus det har jeg ikke fått i hus tenker jeg og julen kommer uansett den så da er det bare å gjøre det beste ut av den.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg