Har vært en dritt dag.

 

 

 

Ja det har vært en dritt dag helse messig skal ikke skrive mer om det nå, har også hatt noen fine minutter også fem tilsammen. Jeg har jo gått de turene som Elvis skal ha hele tre stykker, ble ikke så lange turer som vi pleier men han fikk turene sine i dag også. Med de smertene som jeg har i dag så ble det veldig vanskelig og bare gjøre noe så enkelt som å gå tur, er også stolt over at jeg fikk vært i vaskekjelleren så jeg fikk vasket litt klær satte også dem i tørketrommelen. Nå har jeg akkurat vært nede og hentet dem, da jeg kom ned så var de ferdigbrettet og lå i balja som en nabo sto med han lurte på om han skulle hjelpe meg opp med dem. Da ble jeg utrolig glad for det hadde blitt en lang tur opp trappene jeg bor i andre etasje av to etasjer, og når jeg kom opp så var det jo bare å legge det rett ned i skuffer og inn i skap.

 

Ellers så har jeg ikke gjort mye sånn ellers, men det er en stor bragd bare det og gå en tur og gå ned i vaskekjelleren og sette på vaskemaskinen og tørketrommelen men det gikk jo på sett og vis.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg