Har tordenvær rundt oss.

 

 

 

Ja nå er det blitt noe mer levelige temperaturer med 23 grader ute, tordenvær og regn har det vært en gang hører det ruller rundt oss men det er langt unna nå så da våget jeg meg inn og skrive dette innlegget. Veit jo aldri når det smeller igjen med lyn og torden og det å ikke vite hvordan og når været braker løs er egentlig like greit det, men det var godt med den temperatur nedgangen for da ble det mer levelig. Jeg hater torden og lyn er også ganske redd det, men han Elvis ligger på badegulvet og rister som en med eplepsi anfall så jeg får helt vondt av ham når han er så redd som han.

 

Men så kom solen tilbake og da går jo temperaturen opp igjen, nå er jeg forkynt når det gjelder varmen men som sakt man får ikke styrt dette været og godt er det for da hadde det vært mye rart vær på en og samme dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

 

Aud-Marit

2 kommentarer
    1. Samme vær her. Det har tordnet i 2-3 timer, og det tordner fremdeles. Jeg får hodepine i sånt vær, men luften er heldigvis blitt lettere.
      God kveld til deg og Elvis!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg