Har kost meg i dag også.

 

 

 

Var en tur oppe hos venninnen min og drakk en kopp kaffe eller to, vi skravlet og hadde det fint så gikk jeg opp i butikken for henne.

 

så gikk jeg meg en tur å endte opp på min stamkafe som er bymisjonens kafe her i byen, der satt jeg og så på livet å det var godt etter mange dager uten å se ett menneske. Ikke misforstå for jeg har elsket alle disse rolige og late dagene i jula, for det har fått meg til å tenke herregud så heldig vi er som bor i Norge som er ett godt land å bo i.

 

Å jeg har brukt tiden bra til å tenke, å det kom noe godt ut av det spise sunt og spare penger men det å spise sunt kan være dyrt men det kan også være billig hvis du handler inn butikkenes billig produkter som first prise som er det jeg handler mest av billig og bra.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

 

4 kommentarer
    1. Nå er jeg hjemme etter corona testing. Gikk veldig greit og nesten ikke folk. Er i karantene fram til svaret foreligger. Men feber og hosting tar på. Sønnen handler litt mat i dag da det var håpløst på nettsiden til butikken.
      Håper du får pengene snart, men det er vel forsinkelse siden det er romjul og ikke folk på jobb. Koselig at du fikk treffe venninnen og drikke kaffe og skravle.
      Om min test er negativ kommer venninna mi hit nyttårsaften, og vi sitter ute ved bålpanna og ser på de få rakettene som dukker opp. Vi bruker ikke penger på sånt. Klem til deg fra meg.

      1. Får håpe at den er negativ den korona testen så du kan ha besøk av venninnen din på nyttårsaften så dere kan kose dere, jeg bruker heller ikke penger på fyrverkeri bortkasta penger å så er det så sykt dyrt med denslags. Det er ikke pengene som ikke har kommet har ikke fått eposten med fakturagrunnlaget for november, så jeg får sendt faktura til dem uten den ingen penger fra dem. Men det gjelder ikke bare meg det er mange som ikke har fått den eposten.

        Klem fra meg til deg.

        1. Er jo litt merkelig at ikke du og andre har fått den e-posten. Har ikke peiling på sånt jeg siden jeg ikke blogger. Var på blogspot for noen år siden, men gikk meg lei.
          Svigersønnen tok test på søndag og han fikk svar raskt, og den var heldigvis negativ. Føler meg mye bedre, har smak og luktesans. Er testen negativ så får jeg kose meg på nyttårsaften. Treffer ikke horder med folk her i bygda. Fordel med å bo på landet. Klem til deg fra meg.

          1. Ja det er veldig rart for uten den så kan man ikke fakturere, å så svarer de ikke på mine mail til dem heller men det er ikke unormalt for jeg har jo henvendt meg til dem ved andre anledninger å ikke fått noe svar fra dem.

            Men det er jo mange av oss regner jeg med, som purrer på dem men hva hjelper det når de ikke svarer oss de svarer sikkert toppbloggerne å de får mailen å vi andre får nok bare vente.

            Håper testen din er negativ så du kan kose deg på nyttårsaften, godt du føler deg bedre.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg