Har jo gått meg en tur da.

 

 

 

Det var godt å gå seg en tur å den ble lang i dag også, gikk ut rett etter at jeg hadde postet forrige innlegg som var klokken 11.01 og kom inn for en halvtime. Mye trening i å gå tur så da kan jeg faktisk skryte på meg at jeg har trent i 3 timer da. Nå har jeg akkurat spist ettermiddagsmat, skal spise middag senere i kveldingen. Jeg koker meg lapskaus nå sånn at den bare er å varme opp senere, nå skal jeg legge meg på sofaen og se på sporten og det er det mye av.

 

Nei nå er det ikke mer å skrive om, så nå skal jeg slenge meg på sofaen og kommer sterkere tilbake i kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg