Har ingen planer for dagen.

 

 

 

Jeg har faktisk ikke lagt noen planer for dagen, tar dagen som den kommer så får jeg se på kvelden hva jeg har gjort og ikke.

 

Det eneste som er helt sikker er at jeg har gjort det jeg pleier på morgenen og det er å ta meg en kaffekopp og en røyk, lest noen blogger og gjøre meg klar til morgentur. Orker faktisk ikke å planlegge dagene mine fra start til slutt, for hvis jeg gjør det så legger jeg et for stort press på meg selv og blir sur på meg selv. En annen ting er at da er det så veldig mye og gjøre dagen etter hvis en må ta og gjøre det en ikke rakk i går pluss det en har planlagt for den dagen en er kommet til.

 

Så å ikke ha noen planer for dagen er bedre enn og bli skuffet over at en ikke har klart og fullføre planene, ta dagen som den kommer det er bedre lev livet når du kan det er verre å få gjort det når du ikke klarer noen ting.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg