Har ikke gjort stort i dag.

 

 

 

Ja hva gjør vel det at en tar en hel dag og bare drive dank, for det er jo søndag og det heter seg at man skal holde hviledagen hellig å det har jeg vel gjort bokstavelig i dag. Skal lage meg middag nå så en kan vel ikke si at ting har gått fort her i dag, men jeg skal i alle fall lage meg en kylling gryte i kveld.

 

Har jo ikke forsømt noen ting i dag så jeg har ikke dårlig samvittighet for å være litt lat for en gang skyld, I morgen er det mandag og da blir det en helt vanlig ukedag som jeg kan sitte på en benk i gå gata og se på folkelivet som jeg pleier. Håper ikke folk begynner å lure på hvorfor jeg sitter der nesten hver dag, men det ser jo ut som de ikke ser meg så da kan de ikke danne seg et bilde av hvorfor jeg sitter der. Men hvis de legger merke til det så må de jo tro at jeg er totalt gal som bare sitter der og glor på de som går forbi, det er jeg ikke når jeg sitter slik å ser på folkelivet så føler en jo at en er en del av ett miljø og ikke bare er en ensom fugl som jeg i virkeligheten.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
      1. Ja det er godt og bare sitte å observere folk, nå må det bli andre boller jeg må slutte og syte over mitt kjedelige liv.

        Ja nå er den snart ferdig så nå skal jeg kose meg med maten min.

        Klem til deg fra meg.

    1. Liker og å sitte og se folk haste forbi, setter meg på en utekafe når været er bra, søndag er kjedelig dag ja, vi har kjørt en liten tur, ellers hjemme, hilsen tove

      1. Ja det er kjempe koselig og bare sitte der og observere folk som haster forbi, kanskje jeg også skal begynne å sette meg på utekafe også eller bare det å være på kafe.

        Klem fra meg til deg og dine.

        1. Liker godt å gå på kafé jeg, blir flere ganger i uka, bor rett utenfor Stavanger, (10min med bil) men flere kafeer her jeg bor og, sitter her og ser på film, mannen har lagt seg, hilsen tove

          1. Det er mange her og det er bare fem minutter og gå ned til byen på dårlige dager og tre minutter på en god dag.

            Håper det var en fin film du så på. Og at du fikk en god natts søvn, på meg ble det ingen søvn.

            Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg