Har hatt en mega koselig og fin dag.

 

 

 

 

I dag så har jeg hatt en mega fin og koselig dag med yngstemann, vi var i trampoline parken i Drammen og der hoppet jeg og gutten min i nesten to timer. Nå er jeg sliten men godt sliten og det er kjempegodt å være sliten, men det er en godt sliten jeg er å det er ikke vondt som det pleier.

 

Etter at vi var ferdig i trampolineparken så dro vi bort til Mac Donals og tok oss en burger det var godt å få litt mat i magen etter at vi hadde hatt det så gøy, det var deilig og ble så mett at jeg ikke behøvde mer mat i dag.

 

Jeg legger ikke ut bilder av guttene mine for det er ikke naturlig for meg og gjøre det men det kommer ett bilde i morgen av meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

5 kommentarer
      1. Nå skal jeg si noe rart jeg syntes faktisk det var kjempemoro og så var det en kjempegod trening kjenner jeg, for jeg kommer til å bli støl i morgen haha.

    1. Åh, så kjekt dere hadde det i går. Hopping på trampoline høres og ser så gøy ut! Mat på Mac Donalds er jo toppen for dere begge tenker jeg! Er flott at du ikke viser bilder av ungene dine på nett. Så jo bloggen til ho Anna R og hun fikk jo kritikk for å fremme ungene sine. Det er heller ikke lov uten tillatelse. Klem til deg fra meg.

      1. Ja vi hadde det helt utrolig kjekt. Det var faktisk kjempeartig å hoppe på trampoline. Ja han koste seg og skravlet i vei så han koste seg virkelig på Mac Donalds, jeg koste meg helt utrolig mye jeg også var så gøy å få en oppdatering på hva han driver med av spill og slikt.

        Nei det med bilder av barna på bloggen syntes ikke jeg er noe jeg skal gjøre, for mine bor jo ikke hos meg så det er ikke naturlig for meg heller.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg