Har hatt en kjempefin dag.

 

 

 

Fytti katta så kaldt det har vært i dag og blåst surt enda solen skinte så var det ikke mye varmt, og det var en veldig rar stemning i byen i dag det er første gangen jeg var der nede etter den fatale kvelden.

 

 

Men jeg hadde det utrolig fint med sønnen min vi var på kafe og spiste litt og drakk en brus ja det ble brus på hu mor også, er ikke ofte jeg drikker brus så da kunne jeg jo unne meg det. Og så gikk vi litt tur og var innom kjøpesenteret og tittet på mye, handlet litt snop på Normal og så gikk vi på elkjøp og tittet litt der også. Så gikk vi til stasjonen jernbane stasjonen og da hørte vi en som talte borte ved pårørende senteret der kriseteamet så sto en fra sias og messet om hvor fine de er, til slutt kom politiet og fikk dem tre vekk fra byen har vi ikke hatt nok nå og må da få slippe den gjengen.

 

 

Men alt i alt så har jeg hatt en kjempefin dag, dette er en dag jeg kan leve på i noen dager.

 

Da jeg kom hjem så ringte venninnen min og ønsket at jeg skulle komme opp hun trengte noe i butikken, og så var hun skravlesyk hadde ikke hatt så mange innom i dag så vi satt og skravlet over en kopp kaffe og det er alltid koselig.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Høres ut som en fin dag😊Tross det triste..var i Kongsberg i stad å la ned roser og tente lys. Og hørte på statsministeren. Kjenner broren til hun ene som er drept. Forferdelig❤️

      1. Ja må jo prøve å komme videre selv om det kan være vanskelig, måtte jo holde humøret opp for sønnen min ser jeg jo bare 4 timer 4 ganger i året.

        Jeg tørr ikke å være nede i sentrum etter at det er blitt mørkt jeg da, helst ikke på dagtid heller etter det som skjedde. Jeg kjenner og veit hvem flere av de drepte er og ikke minst den ene som ble skadet, det er helt for jævlig at noen kan gjøre noe slikt han gikk jo til og med inn i private boliger og leiligheter huff håper han aldri kommer ut i samfunnet igjen. Huff hvordan har broren hennes det da, jeg veit ikke hvem hun er men det er jo fælt uansett.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Ja, var godt dere var to🙏🏻Skjønner at du ikke liker å gå ute når det er mørkt. Det har jo vært noen episoder. Grusomt, han slipper ikke ut på lang lang tid. Er bare trist på alle måter. En gammel kollega var der rett før det skjedde. Og eksen min satt i et møte i gata og noen banka på døra. De fikk med seg nyhetene og låste døra. Kondolerer så mye med de du kjente!❤️

      1. Ja jeg går ikke til byen alene mer, er engstelig til vanlig når jeg går ned til byen. Her jeg bor så er dørene alltid låst nede, min dør er også alltid låst uansett. Uff ja dette satt en ekstra støkk i meg, men noen ganger så må jeg ned ditt da men ikke hvis jeg ikke må. Ja de stakkarene som sitter igjen etter disse menneskene trenger all den støtten de trenger nå, og takk.

        Ønsker deg en riktig god dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg