Har hatt en fin dag i dag.

 

 

 

 

Vært på lang tur i dag også, deilig med kulden var jo over 10 kuldegrader da jeg gikk ut på morgenen. Jeg startet dagen med å gå å handle, det var godt å få gjort det unna så tidlig som mulig for da er det ikke så mange i butikken her hadde de også skrevet hvor mange som får lov til å være i butikken på samme tid å det var 79 personer.

 

Var også en tur hos venninnen min å fikk skravla litt for det er henne som er den eneste jeg har å prate med i løpet av dagen, og så fikk jeg gått opp og handlet for henne også.

 

Nå blir det en lat kveld med tv og slikt som jeg pleier, det er en god avslutning på dagen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

5 kommentarer
    1. Hei 🙂 liker bloggen din godt. kaffe og røyk er en herlig kombinasjon (jeg røyker fast og liker godt kaffe). veldig irriterende å høre de som sier at røyken er så fæl. den er faktisk ganske avslappende og god. for min del går det ofte en pakke daglig, hvor mye røyker du da? hilsen dame på 54

      1. Takk for at du liker bloggen min. Ja kaffe og røyk er veldig avslappende, jeg syntes bare at det går litt for mye penger på røyk. Har en tretti pakning i tre dager, tobakk så har jeg den i ca fem dager så jeg røyker ikke så veldig mye.

        Klem fra meg til deg.

        1. ja, det er en dyr og usunn vane men vi trenger litt kos i hverdagen 🙂 jeg vil heller miste noen år av livet enn å kutte ut røykinga, jeg synes det er tåpelig å kutte ut noe som man liker godt og er avhengig av.

    2. Så fint at det ble både handel og gåtur. Veldig kaldt synes jeg. Her var det varmegrader, sikkert det samme i dag og snøen har man sett lite til.

      Ikke anelse om hvor mange det var i butikken, men hadde munnbind på. Fikk handlet det jeg skulle, også på apoteket. Da var jeg klar for å farte hjem.

      Skal rydde jula ut i dag, skal jaggu bli godt. Kos deg med dagen. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det var godt å få handlet inn det en skulle og gått mine turer. Har vært like kaldt og fint her i dag også, med sol og det hele snøen ligger hvit og fin. Det var ikke så mange i butikken her i går men de fikk ikke ha mer enn 79 stykker i butikken for da går det ikke å kunne holde meteren med avstand som vi må.

        Jeg skal ikke rydde ut jula før lysene slutter å lyse.

        Jeg har kost meg veldig i dag også.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg