Har et ønske i livet.

 

 

 

Ja nå er det sikkert noen som lurer på hva det ønsket er å det skal dere få etter hvert i innlegget, det kommer snart så bare bli med videre ned i innlegget så får du lese mer om det. Jeg skulle ønske at samfunnet hadde vært litt mer inkluderende og varmt, ikke så kald som det er nå alle løper rundt og tenker på seg selv og bare på seg selv. Om alle kunne se en annet menneske som du møter du trenger ikke å gjøre mye bare gi fra deg ett smil, det er faktisk ikke så vanskelig og det kan gi ett annet menneske veldig mye varme og glede.

 

Bare å gi ett annet menneske et smil så vil folk føle at de blir sett, det finnes mange som sliter rundt om i det ganske land som ville syntes det er koselig å bli sett. Jeg veit om mange som sliter og kanskje ikke er så mye ute i samfunnet, og du kjenner sikkert noen du også så det er jo bare å ta en telefon å prate litt med han/hun å spørre hvordan den har det eller ta med deg noe å bite i bare være der for en som har det vanskelig.

 

Send en blomst eller bare si hva den personen betyr for deg, skal ikke så mye til for å gjøre en situasjon litt lettere vis at du setter pris på dem rundt deg.

 

Jeg hadde blitt veldig glad hvis noen hadde gjort det til meg, sendt en blomst eller bare fått høre at de setter pris på meg. Jeg føler at jeg faktisk er i veien for andres lykke så jeg er ikke den som ringer mest eller skriver mest meldinger for da føler jeg at jeg forstyrrer dem jeg har tenkt til å skrive den meldingen til derfor skriver jeg heller ett innlegg på bloggen for den sier ikke at jeg forstyrrer.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

4 kommentarer
    1. Hei. Lest din blogg over lang tid, og du setter fint ord på hva som er realiteten for mange. Men…vet ikke om jeg skal kalle dette råd…men vil si deg….Send en melding til de du tenker på. Nok om du bare skriver et HEI, har du det bra?
      Om du tror de ikke bryr seg og at du selv føler du forstyrrer, så kan det jo hende at de tenker noe annet…ikke sant?
      Om ikke de bryr seg, så viser du at du gjør det 🙂
      God romjul og godt nytt år fra meg 🙂

      1. Det var koselig og høre/lese at du har lest bloggen over tid, TUSEN TAKK.

        Det skal jeg prøve på og se hva som skjer godt tips.

        Romjulsklem og Nyttårsklem fra meg og Elvis til deg og dine.

    2. Sikkert flere som blir glade for slike meldinger eller blomster fra deg også 🙂 Jeg tror alle kan bli flinkere til å si de gode ordene til folk rundt oss. Satt faktisk selv og skrev et innlegg om det samme. Men ikke lagt ut. Ha en fin kveld 🙂

      1. Ja venninnen min blir veldig glad for at jeg syntes det er koselig å være hos henne, og ellers er det ikke så mange men det er noen som stanser og prater jeg sier hei til alle jeg kjenner når jeg møter dem. Ja alle burde bli flinkere til det for det er nok noen som ikke tenker over det.

        Jeg syntes du skal legge det ut jeg for jo flere som skriver om det jo flere blir nådd, for dette er et viktig tema mener jeg da.

        Ønsker deg og dine en fortryllende kveld.

        Romjulsklem og nyttårsklem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg