Har et nytt sparemål.

 

 

 

 

I dag så våknet jeg til sol og det er godt etter to hele dager med snøvær, så jeg og Elvis gutten gikk en kjempe fin morgentur i det fine været. Det var kjempegodt og kunne gå en fin tur i sol og fint med nysnøen som hadde kommet det var ca 30 cm som hadde kommet ned selv om at det på kalenderen forteller at det er vår, får håpe det er bare veier til påske. Skal folk ut på ski i påsken så får de dra til fjells for jeg vil gå i joggesko i byen, for jeg har ikke hatt ski på beina på tre år og jeg har ikke eid et par ski siden jeg gikk på ungdomsskolen så de gangene som jeg gikk så lånte jeg ski av fetteren min.

 

Men nå har jeg tenkt å skaffe meg ett par ski utpå våren for da er det salg på ski utstyr, for neste vinter så har jeg tenkt å gå en del på ski for jeg har alltid vært glad i å gå på ski men det har vært for dyrt for meg å investere for meg. Nå som jeg har begynt og spare så kan jeg jo ha det som et sparemål, for jeg har to gutter som er glad i å gå på ski og da kan vi jo ha det som et samværs aktivitet til neste vinter.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Jeg har ikke gått på ski på over 40 år… jeg tror jeg ville fått litt av en gangsperre om jeg prøvde nå. Men det er lite snø her, så man må reise bort for å kunne gå på ski. Men skøyter prøvde jeg for ca 15 år siden. Det var vanskelig, det. Ikke som i barndommen.
      Om du har fint skiterreng, så er det ingenting sunnere enn å bruke kroppen på skitur, selv om det knirker og knaker i alle ledd. Veldig lurt å spare opp til salget.

      1. Ja jeg har et kjempefint skiterreng bare tjuefem minutter med buss, og det er jo bare å dra av gåre. Ja det er lurt å spare til salget som kommer så jeg får kjøpt meg ski utstyr.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg