Har da vært en fin dag.

 

 

 

Nå som kvelden er her så kan jeg oppsummere dagen, den startet med at jeg gikk i butikken som jeg pleier selv om det bare var ost og smør jeg trengte. Jeg sto opp som jeg pleier på mandager og gikk tidlig i butikken, jeg hater mye folk og kø i butikken så derfor går jeg tidlig.

 

Så ble det frokost og blogglesing til frokosten og kaffen, ja jeg liker og ha noe annet å fokusere på enn å spise da leser jeg heller ett blogginnlegg eller tre fra mine med bloggere.

 

Så gikk jeg meg en lengre tur det var så deilig i den nydelige vårsola, har også spist lunsjen min på verandaen min i sola.

Så ringte jeg venninnen min for å høre hvordan hun hadde det, hu ble noe overrasket da jeg ringte for hun trodde jo at jeg hadde samvær men det er blitt utsatt grunnet korona som jeg skrev om i går kveld. Jeg gikk en tur opp til henne og hun trengte noe i butikken så jeg gikk å handlet for henne også, og ellers så skravlet vi om alt og ingenting som vi pleier det syntes jeg er så koselig. Er ikke så mange jeg prater med i løpet av en dag, hun syntes også det er godt å kunne prate litt sånn at man kan bare være seg selv både for meg og for henne.

 

Nå sitter jeg her og skriver dette til dere og hører på værmeldingen, nå skal jeg snart finne noe annet og se på i kveld har akkurat sett på og hørt på nyhetene på tv2.

 

Nei nå får jeg avslutte her og lage meg litt kveldsmat.

 

Lag dere en fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Prøvde å kommentere på morgenen i går, men det samme tullet dukket opp og null kommentar. Prøver igjen i dag. Leit at det ikke ble samvær i går og når sønnen din blir frisk da blir det treff. Koselig at du ringte venninnen din og skravla litt. Pleier også å ringe venninna mi. Ble butikktur på meg i går, og man måtte fylle tanken på bilen. Jaggu dyrt, men vi kjører ikke ofte. Verre for de som jobber og bor lengre unna byen. Skal ut å gå tur i dag og håper sola titter fram. Ha en fin dag og klem til deg fra meg.

      1. Ja det har vist vært en del trøbbel med det å få kommentert ikke bare hos meg har jeg forstått, når jeg tar det opp med dem så får jeg aldri svar så jeg får jo ikke gjort noe med det heller.

        Ja det var dumt det med at det ikke ble noe samvær men sykdom får man ikke gjort noe med, og korona er jo ikke å spøke med, så vi utsatte noen dager eller ei uke fram i tid eller lengere.

        Ja jeg ringte henne og spurte hvordan hun hadde det og om hun ønsket besøk av meg, og det ville hun og det er godt at hun er en selskapssyk person og vi skravlet over en kopp kaffe.

        Jeg var også i butikken i går, det er dyrt for mat om dagen men det skal jeg ikke dvele så mye ved.

        Jeg har hørt at det er dyrt med bensin og så ser jeg det når jeg går forbi bensin stasjonene som jeg går forbi i løpet av turene mine, her er det opp mot 25 kroner literen for både disel fy det er dyrt. Jeg er glad jeg ikke har bil.

        Her har solen vært fremme i hele dag, nydelig vær å gå tur i så dagen min har vært ganske bra.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg