Har da kommet ned litt ja.

 

 

Det har snødd jevnt og trutt i hele natt, og nå ligger det et hvitt teppe ute det er da fint og hvitt og det blir jo lysere og renere når snøen kommer.

 

 

Jeg rakk ikke å rydde av verandaen før det startet å snø, men den blir vel ikke liggende så det kan jeg gjøre i løpet av dagen.

 

 

 

 

Dette våknet jeg til i dag fint og lyst er det, lurt å legge om til vinterdekk nå spør du meg. Glad jeg ikke har bil så jeg trenger ikke tenke på det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
      1. Ja vi har fått snø, og det daler fortsatt ned så det blir vel en del. Det gjør meg ingen verdens ting jeg syntes det er kjempe fint jeg.

        Ønsker deg en kjempefin tirsdag.

        Klem fra meg til deg.

    1. Åh syns d ser koselig ut🌨🌟
      Her på Karmøy regner det opp- og bortover i øyeblikket 🌧☔

      Ha en fin dag, nå e d tid for ☕🍞 her.

      1. Jeg syntes det er veldig fint, blir så mye renere og lysere med snø. Får håpe den blir liggende.

        Ønsker deg en kjempefin dag, og at dere snart får oppholdsvær.

        Klem fra meg til deg.

    2. Ser at det er kommet litt hos deg! Lyst og fint. Her skinner sola og i natt var det veldig kaldt. Er et pes med å ha bil, men når man bor langt unna butikken og bussen sjelden går må man ha bil. Vinterdekkene kom på i forrige uke, og det er jo glatt på veien om man må farte på morgenen.

      Nyt dagen. Klem i fra meg til deg.

      1. Ja den ser jeg at det er godt å ha bil, bra at du fikk på vinterdekkene for det er veldig glatt. Har ikke mer enn 0 grader her, ja det blir veldig lyst og fint når snøen kommer men den blir nok ikke liggende uansett hvor mye jeg ønsker det.

        Nyt dagen du også i det fine været.

        Klem fra meg til deg.

    3. Her var det vinterens første frostnatt i natt, rim på plener og tak, og is på bilruter i morges. Er ikke noe vintermenneske, så sneen må gjerne vente, for min del. Men bra vi mennesker er forskjellige. For meg kan vinteren drøye lengst mulig, for andre kommer den ikke fort nok.
      Ønsker deg en fin dag.

      1. Vi hadde ikke hatt en frostnatt før i natt som snøen kom, så det ble en brå overgang.

        Jeg er glad i vinteren, for mine ledd er mye bedre når det er kaldt.

        Dagen har vært fin den.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg