Har bare kost meg i dag.

 

 

 

 

I dag så startet dagen med at jeg sto opp tidlig for å gå å handle inn litt mat for uka, hadde jo noe igjen så det var bare litt påfyll og mest brød og litt middag så jeg handlet mat for 107 kroner. Så jeg brukte ikke hele ukens matbudsjett, så da sparte jeg en del når budsjettet til mat er 300 kroner så da er det en del som går til sparing.

 

Har også vært oppe hos venninnen min tok og drakk litt kaffe og skravla, så var jeg oppe og handlet for henne også. Det er så godt og føle at en er til nytte i løpet av dagen, da jeg kom hjem så koste jeg meg med og rydde å vaske litt og tok oppvasken det var jo bare to ting og vaske opp. Hadde jeg ikke gjort det så hadde jeg fått dårlig samvittighet, det er jo ikke noen vits i å få dårlig samvittighet hvis en hadde latt det vente men vi kvinner er jo født med dårlig samvittighet er vi ikke jeg pleier iallefall si det på den måten.

 

Ellers så har jeg kost meg med å se på tv og lest noen blogger nå på kvelden og ettermiddagen, så jeg glemte helt å oppdatere min egen blogg før nå.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg