Har alltid vært glad i mandager.

 

 

 

 

 

Jeg har alltid vært glad i mandager men i disse dager så er alle dager like, så det er ikke noe å se fram til på mandag jeg skal ikke klage for det fins sikkert noen som har det verre enn meg. Jeg ringte legen min forrige onsdag for jeg fikk beskjed om det for å ta nye blodprøver for å måle langtidsblodsukkeret og kolesterolet mitt, fikk beskjed om at jeg hørtes tett ut og forkjøla så da kunne jeg ikke komme forstår jo det. Har vært sånn siden november men uansett så fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne komme, helt greit for meg for jeg er ikke så veldig glad i å gå til legen eller ta blodprøver så jeg er glad til jeg.

 

Skal prøve å få det beste ut av morgendagen og resten av uka.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg