Håper på en rolig dag.

 

 

 

I dag så sto jeg opp til hodepine og vond hals, kroppen verker så i dag håper jeg på en rolig dag hvor det ikke skjer så mye i denne verdenen. Skal ta det helt med ro tusle rundt i den ikke så veldig store leiligheten min, skal også ligge på sofaen og se på tv det er en rolig dag for meg.

 

På morgenen gjorde jeg som jeg pleier det er og lese noen blogger til frokosten og slet med å lage det første innlegget, men jeg fant ut at jeg la ut noen gamle linker sånn ble det bare. Kan jo bare være at jeg overså noe jeg måtte gjøre så jeg skal prøve igjen en annen dag med det, sånn er det jo bare noen ganger.

 

Har ikke gjort så mye enda men det har jeg ikke planer om heller i dag, men hvis telefonen ringer og noen trenger meg så skal jeg nå gjøre det de spør meg om men ikke så mye mer enn det. Kroppen min trenger vis noe hvile i dag, man må lytte til kroppens signaler og ikke bare kjøre på som man  pleier  sånn er det bare noen ganger.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
      1. Takk for det, ja jeg også håper det forsvinner fort for dette er ikke noe godt i det hele tatt.

        Ønsker deg en kjempefin tirsdag, og hold deg frisk og rask.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg håper også at jeg blir raskt frisk igjen, for dette er ikke mye gøy å ha det slik. Ja da skal jeg innta sofaen for å slappe av litt, å det gjør jeg da med god samvittighet.

        Ønsker deg en kjempefin tirsdag.

        Klem fra meg til deg.

    1. Huff.
      Håper det blir bedre.
      Godt å ligg under pledd på sofa når formen ikke e bra.
      God bedring.

      Klem.

      1. Jeg er bedre allerede fikk antibiotika for leddbetennelse, ja det var kjempe godt å ha en dag under pleddet på sofaen i dag hele dagen.

        Takk

        Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Kanskje lurt å holde deg unna å hjelpe andre når du er syk og kan smitte? Det er et generelt råd uavhengig av den type sykdom.

      1. Jeg veit da det, da skulle jeg ha holdt meg unna folk siden november for jeg har vært forkjøla siden da litt sånn av og på i styrke.

        Leddbetennelse smitter ikke så ingen fare, og det med forkjølelsen har kanskje noe med lungesykdommen jeg har. Har vært testet flere ganger og svaret har vært negativ hver gang.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg