Håper det blir noe av.

 

 

 

 

 

Fikk melding i dag god gutten har vært syk i helgen er litt bedre i dag, han har hatt feber og i dag hoster han og er ute av form. Men som jeg alltid pleier å si helsa først og i disse dager så er det jo dette helvetes viruset som alle er så redd for, jeg er ikke redd for det får bare håpe det ikke er det han har kan jo også være en helt ordinær forkjølelse men det er jo slitsomt nok det da.

 

Det er jo bare å flytte det samværet til en annen dag, når formen er bra for alle for det er jo ikke noe givende for han hvis han ikke er i form. Får beskjed i morgen tidlig så det er ikke i boks eller flytting av før jeg veit hvordan ståa er i morgen, hadde jo gledd meg men sykdom kan jo komme på for hvem som helst men godgutten min er ikke hvem som helst.

 

Lag dere en kjempefin dag/ettermiddag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg