Håper dere alle har hatt en fin dag, jeg har brukt den veldig mye inne.

 

 

 

Jeg håper dere har hatt en fin dag med å uten pøsende regnvær, her har det regnet mye i dag så jeg har brukt dagen mye inne. Jeg var da på morgentur i dag, det kan dere lese om her: https://audmarit.blogg.no/gratulerer-med-dagen-jeg-har-ikke-pyntet-sa-jeg-har-ikke-tatt-bilder.html

 

Det har jo vært en fin dag selv om det ble mye tv titting, men det er jo like greit når det regner fra alle retninger. Men da jeg skulle ut å ta meg en røyk på verandaen så fikk jeg hjertet i halsen, det røyk og luktet veldig brann fra en leilighet her i borrettslaget. Som en god nabo så kom jeg meg ned og ut, ringte på døra hos den det gjaldt og da han kom ut så spurt jeg om det var hos han det var brann tilløp men nei det var det ikke han bare grillet med en engangsgrill på verandaen. Godt det ikke var verre, han takket for at jeg kom for da veit en at det er noen som følger litt med på en god måte som han sa.

 

Nå sitter jeg og ser på sommerhytta på tv 2 det syntes jeg er ett fint program, for da ser man hvor flinke folk har blitt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

4 kommentarer
    1. God kveld, bra du passer på. Brannlukt er ikke greit! Ble mye TV på meg også! Ser på en serie jeg 🙂
      God natt og klem fra meg.

      1. Ja jeg hadde jo ikke oppdaget det hvis jeg ikke hadde gått ut på verandaen, godt jeg fant det ut og fikk gått ned og undersøkt for denne lavblokken i rekke er ett tre hus. Gammelt er det også så hvis dette hadde vært alvor så kunne det gått riktig ille.

        Ja det ble mye tv titting i dag også, jeg pleier å se en del på tv men i dag ble det mer enn det pleier.

        Ønsker deg en god kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. God morgen fine du! For et vær dere hadde, fått med meg at det bøtta ned. Når været er sånn arr det best og være inne men korpset fikk du både sett og hørt. Virkelig bra at du er en god nabo å hører om det brant. Man kan aldri vite og det er best å sjekke.
      I dag bøtter det ned her, og dagen i går var fin. Nydelig vær, og fikk sett traktor og biltoget. Fløyting og hurra rop. Kjempeflott tiltak synes vi. Datter kom innom med kake og koselig besøk. I ettermiddag blir det vaksinedose to. Klem til deg fra meg.

      1. Ja her bøttet det ned i går, var litt opphold så jeg gikk ut på morgenen og kikket og hørte på skolekorpset for det hører 17.mai til.
        Ja jeg følte meg litt pågående selv men når du både ser og lukter brann så må du jo gjøre det som står i min makt for å unngå en katastrofe som det kunne blitt hvis det virkelig brant der, men så var det bare en grill som var årsaken herregud så dum jeg følte meg.

        Her ser det ut til å bli dunder og brak vær etter hvert, men jeg står den vel av denne gangen også. Kos at dere hadde fint vær i går da, så får vær være vær i dag.

        Bra at du skal få 2 og siste dose i dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg